Με πολλές συμμετοχές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο και απώτερο στόχο τη διαρκή αναβάθμιση του χώρου του Detailing, διεξήχθη η πρώτη έκθεση για το κλάδο στην Ελλάδα.

Ο κλάδος της περιποίησης στο 1st Detailing Showroom

4793 Επισκέψεις στο άρθρο

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε μια έκθεση αποκλειστικά για τα προϊόντα και τις τεχνικές που αφορούν την εξειδικευμένη περιποίηση αυτοκινήτου.

Οι κορυφαίες εταιρείες του κλάδου και η πλειοψηφία των επαγγελματιών του χώρου, έδωσαν το «παρών» στο 1st Detailing Showroom.
Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να καταγράφεται σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος για προϊόντα και τεχνικές που σχετίζονται με την εξειδικευμένη περιποίηση αυτοκινήτου. Την τάση αυτή λοιπόν, φαίνεται να ακολουθεί και η Ελλάδα, όπως αποδείχθηκε και από την απόλυτα επιτυχημένη, πρώτη απόπειρα του εγχώριου κλάδου, να μοιραστεί με επαγγελματίες και καταναλωτές τα δεδομένα και τις «τρέχουσες» εξελίξεις της αγοράς του Detailing.

Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώθηκε μια έκθεση με πολλές συμμετοχές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο, απώτερος στόχος της οποίας, είναι η διαρκής αναβάθμιση του χώρου του Detailing. Εξειδικευμένοι συνεργάτες με σημαντική εμπειρία, έχουν εστιάσει την ενέργειά τους στη διαρκή βελτίωση του χώρου και συμμετείχαν ενεργά στο 1st Detailing Showroom, το οποίο και έλαβε χώρα στις 11-12 Ιουνίου 2016 στο περίπτερο 12 της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Πάνω από 30 εκθέτες και οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, έδωσαν βροντερό «παρών» με τη συμμετοχή τους σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα, στα οποία οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και μια σειρά από supercars, όπως μια SL65 AMG, μια ολοκαίνουργια Porsche 911 GT3 RS, μια 911 GT3 και πολλές δημιουργίες της Ferrari και της Lamborghini.

Παράλληλα, η έκθεση αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να παρουσιαστούν για πρώτη φορά στη χώρα μας, προϊόντα, εργαλεία, υπηρεσίες και τεχνικές, που αφορούν τον κλάδο του Detailing. Tόσο οι επαγγελματίες λοιπόν, όσο και απλοί λάτρεις της περιποίησης του οχήματος τους, είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν δια ζώσης, τεχνικές αναλύσεις για την περιποίηση του αυτοκινήτου και τη χρήση των σχετικών προϊόντων, αλλά και να γνωριστούν και να αποκτήσουν προσωπικές επαφές με όλους τους ανθρώπους του κλάδου που βρέθηκαν στην έκθεση.

Μεγάλοι χορηγοί της έκθεσης ήταν οι Dazzle Show Car Promotions και APR Greece, ενώ από έντυπα, το Auto Τρίτη, ως χορηγός είχε τη δική του παρουσία στο 1st Detailing Showroom, μοιράζοντας στους επισκέπτες τεύχη του κορυφαίου περιοδικού για το αυτοκίνητο.

Οι κορυφαίοι στο Detailing

Τη δική τους ξεχωριστή παρουσία στο1st Detailing Showroom, είχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στην Ελλάδα, με ειδικά περίπτερα στα οποία παρουσίασαν τα «χαρτοφυλάκια» των προϊόντων τους, αλλά και τεχνικές γύρω από την περιποίηση των αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, δικό τους περίπτερο στην έκθεση είχαν πάνω από 30 εταιρείες του κλάδου, μεταξύ των οποίων οι MeguiarΆs, 3M, Μπαρμπέρη Κ. & Σ. ΕΠΕ, Menzerna, Mirka, Festool, , Cleanfix, Betag Innovation, ValetPro, CarPro, Sika, Foiltech, ADS, Feral, Flexipads, Polarchem, Testboy, Chemical Guys, Karcher, Gyeon, Bilt Hamber, DailyΆs, Car Art Work, Lake Country, Dazzle, PDR, Sata, Sonax, D Detailing, Ceramic Pro, Adc, Flex, Ceramic Bond, Rupes, Fenice και AutoGlym.