Online εργαλείο εντοπισμού ανακλήσεων από τη Mercedes-Benz

18059 Επισκέψεις στο άρθρο

Premium δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, αλλά πολύ περισσότερο οι υπηρεσίες που το συνοδεύουν και μετά την αγορά του. Η Mercedes-Benz αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά πρωτοπόρος προσφέροντας στους καταναλωτές ένα online εργαλείο για έγκαιρη, έγκυρη και live ενημέρωση.

Ένα νέο online εργαλείο αναζήτησης διαθέτει η Mercedes-Benz που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να ενημερώνονται έγκαιρα & σε πραγματικό χρόνο για πιθανά προληπτικά μέτρα στο όχημά τους.

Με 1 κλικ πρόσβαση σε αναβαθμίσεις ή προληπτικά μέτρα!

Με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου του οχήματός τους (Vehicle Identification Number – VIN) μπορούν να επιβεβαιώσουν αν το όχημά τους υπάγεται σε κάποια τρέχουσα ανάκληση που έχει ανακοινωθεί από την εταιρεία. Η online αυτή υπηρεσία έρχεται να συμπληρώσει την επίσημη επικοινωνία που απευθύνει το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Mercedes-Benz προς τους πελάτες του, όταν προκύψει κάποια αναβάθμιση λογισμικού ή άλλο προληπτικό μέτρο, επιδεικνύοντας έναν απόλυτα διαφανή και άμεσο τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων που θα μπορούσαν δυνητικά να διακυβεύσουν την ασφάλεια των οχημάτων της αλλά και των οδηγών τους.

Τώρα πλέον η διαδικασία αναγνώρισης ανακλήσεων απλοποιείται ακόμα περισσότερο και γίνεται εύκολα προσβάσιμη μέσω του site της Mercedes-Benz ώστε να μπορούν όλοι οι ιδιοκτήτες Mercedes να απολαμβάνουν τη μέγιστη ασφάλεια κατά την οδήγηση του οχήματός τους. Η διασφάλιση της αξίας του οχήματός τους, η άριστη λειτουργία όλων των συστημάτων του και των τεχνολογιών απέχει μόλις ένα κλικ από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου σε συνδυασμό ή ανεξάρτητα από το προγραμματισμένο service οι ειδικοί μπορούν να προβούν στις προβλεπόμενες προληπτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Οι τρέχουσες ανακλήσεις & λήψεις μέτρων έχουν προληπτικό χαρακτήρα αφού για καμία από αυτές δεν έχει αναφερθεί κάποια περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης σε μοντέλα οχημάτων της Mercedes-Benz. Οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να ενημερωθούν για τα παρακάτω:
  • Ενημέρωση του λογισμικού του εγκεφάλου κινητήρα ορισμένων πετρελαιοκίνητων οχημάτων με πρότυπο καυσαερίων Euro 6.
  • Μετατροπές στο σύστημα κλιματισμού του οχήματος για τη χρήση νέου ψυκτικού μέσου. Για τις απαιτούμενες εργασίες θα χρειαστούν περίπου 3 ώρες.
  • Αντικατάσταση αερόσακου οδηγού ή συνοδηγού κατόπιν ενημέρωσης από την συνεργαζόμενη εταιρεία Takata, όπου κάτω από ορισμένες κλιματικές συνθήκες ενδέχεται να παρουσιαστεί αστοχία υλικού. Η ανάκληση αυτή θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, ξεκινώντας με τα πιο παλιά οχήματα, από τα έτη μοντέλων 2005-2017, που πιθανώς επηρεάζονται.
 
Η διασφάλιση της ποιότητας και της ομαλής λειτουργίας όλων των τεχνολογιών αιχμής που φέρουν τα οχήματά της, είναι θέματα ύψιστης προτεραιότητας για την εταιρεία. Γι' αυτό και μέσα από τις διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου έχει αναπτύξει μηχανισμούς πρόληψης και βελτίωσης ώστε οι Mercedes που κυκλοφορούν να παραμένουν ασφαλείς. Γι' αυτό και προτείνεται εάν κάποιο όχημα επηρεάζεται τελικά από την ανάκληση να επισκέπτεται όσο το δυνατόν πιο άμεσα το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Επισκευαστών (δείτε με 1 κλίκ στο www.mercedes-benz.gr/bookservice).

Quick info - FAQ

Τι είναι το VIN (Vehicle Identification Number);
Ο αριθμός πλαισίου οχήματος (VIN) είναι ένας 17ψήφιος αριθμός που ξεκινάει με έναν 3ψήφιο αλφαβητικό κωδικό. Για παράδειγμα, WDB ή WDC για επιβατικά οχήματα της Mercedes-Benz και WDB ή WDF για van της Mercedes-Benz.

Που βρίσκω το VIN;
Το VIN βρίσκεται στο πεδίο E του Μέρους 1 του πιστοποιητικού έγκρισης τύπου, στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος ή στο κάτω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Mercedes-Benz;
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις τρέχουσες προληπτικές ενέργειες μπορείτε να απευθυνθείτε στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών της Mercedes-Benz:

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES