Πιστός στο συνεργείο της «μάνας» του με αιτία;

5918 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα τελευταία 10 «πέτρινα χρόνια» έχουμε βιώσει ανατροπές μα και διαφορετικές καταναλωτικές «συνήθειες» και συμπεριφορές. Μία από αυτές και η επιλογή συνεργείου.

Στην έρευνα του μήνα, κάναμε στους αναγνώστες μας μία κρίσιμη (για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου τους) ερώτηση. Ρωτήσαμε ουσιαστικά αν παραμένουν  στο εξουσιοδοτημένο –για την μάρκα τους- συνεργείο για τα services τους και μετά την λήξη της εργοστασιακής τους εγγύησης.

Όλοι γνωρίζουμε πως τα πρώτα χρόνια ο κάτοχος οποιασδήποτε μάρκας, συνήθως (καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις), ακολουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κατασκευαστή και το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας. Όλα αυτά άλλαζαν (τα τελευταία χρόνια πιο «έντονα») μόλις έληγε η εγγύηση.

Μέρος του κοινού πηγαίνει σε ανεξάρτητο συνεργείο, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή (που διαπραγματεύεται). Παρόλαυτα, στη δημοσκόπηση του μήνα, ψάξαμε να βρούμε το ποιό είναι το πιο βασικό κριτήριο(αιτία) που "κρατά" τους αναγνώστες μας ΠΙΣΤΟΥΣ στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας τους.

Τα αποτελέσματα!

58%
 μένουν για να είναι σίγουροι πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο τους θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμένους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν κάθε μοντέλο της!

26% εκτιμούν το ότι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο τους  δεν τους «φορτώνει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κόστη). Κάνει ότι πρέπει (ότι χρειάζεται). Ότι «αντέχει» δεν αντικαθίσταται παρά όταν έρθει η ώρα του. Αυτό εκτιμάται για προφανείς λόγους.

10% διότι αντιμετωπίζονται ως καλοί πελάτες (κάτι το οποίο θα έπρεπε να είναι αυτονόητο σε κάθε κλάδο της αγοράς). Βρίσκουν δηλαδή φιλική εξυπηρέτηση (οι ευκολίες π.χ. αυτοκίνητο αντικατάστασης, το ραντεβού στην ώρα του και ίσως πάνω από όλα το καλοσώρισμα –το χαμόγελο – τα απλά λόγια και όχι η «ξύλινη τεχνική γλώσσα-ορολογία»
ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ). Φυσικά μην ξεχνάμε κάτι βασικό. Το ανέφεραν άλλωστε.

Και η τιμή!

6% (μόνο) αποφασίζει με βασικό κριτήριο την τιμή και μόνο. Δεν τους νοιάζουν εμπειρίες, τυπικότητες, «κλίμα» κλπ. Μόνο το «πόσο θα πάει μάστορα». Είναι μέσα στην αγορά (σε κάθε αγορά) και αυτή η πρακτική. Είτε για λόγους οικονομικής στενότητας, είτε ως «λογική» (έχουμε ως λαός και κάποια «Ανατολίτικη φλέβα παζαριού» και αντί να κυνηγάμε περισσότερη αξία για τα λεφτά μας, κάποιες φορές, επιδιώκουμε απλά μια καλύτερη τιμή).

Η άποψη μας

είναι πως πολλές φορές τα θέλω και τα μπορώ μας δεν συνδυάζονται (άρα «δικαιολογούνται» όλες οι επιλογές. Και αυτές που εστιάζουν στην τιμή και μόνο Και εκείνες που επικεντρώνονται στην ποιότητα,  στο να «έχω το κεφάλι μου ήσυχο» και μια υψηλότερη μεταπωλητική αξία (όταν έρθει η ώρα να το αλλάξω). Επιλογές που συνήθως, εξασφαλίζει ο κάτοχος σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του.

Οι κάτοχοι που «φεύγουν» από το εξουσιοδοτημένο τους μόνο και μόνο για λόγους τιμών, δεν εξετάζουν "ιστορικά"  τα στοιχεία (κάτι που θα τους βοηθούσε να ΅ΆδουνΆΆ πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία "σήμερα" προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τιμές που είχε ένα ανεξάρτητο συνεργείο, προ 10-ετίας)! Επίσης, σε ένα εξουσιοδοτημένο σήμερα, ο κάτοχος μοντέλου της μάρκας, μπορεί να βρει πολύ καλές τιμές χρέωσης ανταλλακτικών (τιμές που τα ανεξάρτητα συνεργεία τις έχουν ως «τιμές χονδρικής» πάνω στις οποίες βάζουν και ένα λογικό δικό τους κέρδος). Φυσικά με προυπόθεση πως η εργασία αλλαγής –του ανταλλακτικού- θα γίνει στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Μετά από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Είστε πιστοί; Από "συνήθεια" ή με αιτία;

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES