Μια σχέση εμπιστοσύνης με τους κατόχους BMW - MINI
32327 Επισκέψεις στο άρθρο
Σύμφωνα με όσα μας είπε ο κ. Κωνσταντίνος Διαμαντής, Corporate Communications Manager της BMW Group Hellas, η BMW-MINI στηρίζει την διατήρηση της σχέσης της με τον κάτοχο των αυτοκινήτων της μέσα από διάφορες μεθόδους και προγράμματα πιστότητας, καθώς και από εποχιακές ενέργειες Aftersales. Παράλληλα προσφέρει υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών, εξειδίκευση, ειδικά προνόμια για τους πιστούς πελάτες της και 100% follow up μετά από κάθε επίσκεψή του στο επίσημο δίκτυο του BMW Group Hellas.
Διακρίσεις
Η BMW Financial Services, η εταιρεία του BMW Group που λειτουργεί από το 2006 στην Ελλάδα, μετρά δύο συνεχόμενες πρώτες θέσεις (2016 και 2017) στην κατηγορία: Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώνονται κάθε χρόνο από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Όλα τα μέλη του Επίσημου Δικτύου του BMW Group Hellas αξιολογούνται και βραβεύονται βάσει των επιδόσεών τους.
Πλήρη αναβάθμιση σε οχήματα από το 2015 και έπειτα
Οι επόμενοι στόχοι της BMW Group Hellas είναι οι εξής:
Πλήρης αναβάθμιση και κάλυψη των κυκλοφορούντων οχημάτων παραγωγής από το 2015 και έπειτα, με τον σύνδεσμο επικοινωνίας Connected Drive.
Υπηρεσίες απομακρυσμένης διάγνωσης και βοήθειας των πελατών, σε περιπτώσεις βλαβης, ακινητοποίησης.
Απομακρυσμένη αναβάθμιση λογισμικού οχήματος.
Πρόσθετες ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας Connected App (εγχειρίδια, προσωπική πληροφόρηση, ηλεκτρονικό ραντεβού κ.λ.π.).