Στόχος η ικανοποίηση του πελάτη στη μάρκα

    Στόχος η ικανοποίηση του πελάτη στη μάρκα

    32355 Επισκέψεις στο άρθρο

    Ο κ. Ευθύμης Γαγάνης, After Sales Manager της εταιρίας "Αφοί Σαρκάκακη ΑΕΒΕ", υποστηρίζει ότι μέσα απο μία σειρά ενεργειών, η ετιαρία προσπαθεί να κρατήσει σταθερή τη σχέση της με τον μέσο κάτοχο του αυτοκινήτου, με ενέργειες στοχευμένες στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, στο άριστο επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών σέρβις και παροχή προωθητικών ενέργειών .

    Με τις παραπάνω ενέργειες στόχος της εταιρείας είναι να διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο την ικανοποίηση του πελάτη με τη μάρκα μέσω της μακροχρόνιας συναλλαγής μαζί του με στόχο να επιλέξει την ίδια μάρκα  και στην επόμενη αγορά του.

    Ικανοποιημένοι πελάτες

    Οι πελάτες της ετιαρίας μέσω ερευνών που εκπονούνται στη χώρα μας δηλώνουν ικανοποιημένοι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%, ενώ αντίστοιχα είναι τα ποσοστά στη σύσταση της μάρκας και στην επανεπίσκεψη στο ίδιο συνεργείο. Αυτό δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση καθώς το «σκορ» στους παραπάνω τομείς είναι αντίστοιχο με αυτό άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Η ικανοποίηση των πελατών προκύπτει τόσο από την εγχώρια αγορά, όπου ανεξάρτητος φορέας μετράει την ικανοποίηση σε μηνιαία βάση, όσο και από έρευνες που εκπονούνται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. ¶λλωστε σύμφωνα με τα στοιχεία της JD Power του 2017 η Honda ψηφίστηκε ως η πιο αξιόπιστη μάρκα.

    Υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη

    Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τις μελλοντικές εξελίξεις της αγοράς,  η Αφοί Σαρακάκη ΑΕΒΕ έχει θέσει ως στόχο οι παρεχόμενες υπηρεσίες της να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών όπως αυτές διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον.




     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES