Προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

    Προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

    32294 Επισκέψεις στο άρθρο

    Σύμφωνα με την κα. Μαίρη Παλαιολόγου, PR & Product Assistant της ΚΙΑ HELLAS, είναι γνωστό ότι η ΚΙΑ παρέχει στους πελάτες της μία πλήρη εργοστασιακή εγγύηση για 7 χρόνια ή 150.000χλμ. Η μοναδική αυτή εγγύηση εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη και προκύπτει από την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία των οχημάτων KIA. Σε συνδυασμό με την συντήρηση του αυτοκινήτου, βάσει του προγράμματος του Κατασκευαστή, μέσω του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών KIA διασφαλίζεται η μακροζωία του οχήματος και απροβλημάτιστη λειτουργία του. Μεγάλο πλεονέκτημα της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης είναι και η υψηλή μεταπωλητική αξία που διαθέτουν τα προϊόντα Kia αφού η εγγύηση είναι μεταβιβάσιμη και στον δεύτερο κάτοχο του αυτοκινήτου.
     
    Φροντίζει φυσικά να αποδεικνύει στην πράξη τόσο τη γνώση και την εξειδίκευσή μας στα αυτοκίνητά της, όσο και την διάθεσή των ανθρώπων της να προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες της με τον καλύτερο τρόπο. Το καλό after sales ξεκινά από τους ανθρώπους, που πρέπει να έχουν στην κουλτούρα τους και τη φιλοσοφία τους το ενδιαφέρον για τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του. Καθώς η τεχνολογία των αυτοκινήτων εξελίσσεται ταχύτατα τα τελευταία χρόνια και γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη, φροντίζει να παρέχει στο δίκτυό της όλα τα απαραίτητα εξειδικευμένα εργαλεία και συνεχή εκπαίδευση, για να μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα σε κάθε πρόβλημα. Μέσω του διαγνωστικού μηχανήματος της KIA που υπάρχει σε όλα τα μέλη του επίσημου δικτύου KIA κάνει πλήρη διαγνωστικό έλεγχο του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα εντοπίζει περιπτώσεις που συνδέονται με κάποια ανάκληση ασφαλείας ή επισκευαστική ενέργεια.
     
    Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη σημασία βασικών παραμέτρων ικανοποίησης, όπως είναι οι τιμές και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Όπως ισχύει και για τα αυτοκίνητά ΚΙΑ, έτσι και για τα γνήσια ανταλλακτικά, οι τιμές που προσφέρει στους πελάτες της είναι από τις καλύτερες στην αγορά γνήσιων ανταλλακτικών, ειδικά αν ληφθεί υπόψη και η εξαιρετική ποιότητά τους. Οι καλές τιμές γίνονται ακόμα καλύτερες, και από τις εποχικές καμπάνιες που οργανώνει συχνά, και από την προσφορά μεγάλης γκάμας ανταλλακτικών σε οικονομικότερες εκδοχές, μέσα από τη γκάμα PL2 που απευθύνεται στα παλιότερα αυτοκίνητα. Μάλιστα αυτή την περίοδο στο δίκτυό της υπάρχει εποχιακή προσφορά συντήρησης συστήματος φρένων, ενώ τις επόμενες ημέρες θα έχει προσφορές στα πλαίσια καμπάνιας χειμερινού ελέγχου. Τέλος, έχει δώσει μεγάλο βάρος στην επίτευξη υψηλής άμεσης διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, παρά τις δυσκολίες που δημιουργεί το αρκετά παλιό πάρκο
    αυτοκινήτων της που εξακολουθεί να κυκλοφορεί στην Ελλάδα (απόδειξη και αυτό της μεγάλης ικανοποίησης των πελατών της).
     
    Πέρα από τα βασικά, η KIA επιδιώκει να αναβαθμίζει τη σχέση της με τους πελάτες με άλλες υπηρεσίες. Πολύ χαρακτηριστική είναι η δωρεάν οδική βοήθεια για ένα χρόνο που προσφέρεται και ανανεώνεται από το δίκτυο μας με κάθε ετήσιο σέρβις.
    Προσφέρει επίσης δωρεάν ανανέωση χαρτών για 7 χρόνια στα αυτοκίνητα με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Ακόμα, στον πνεύμα της εποχής, προσφέρουμε στους πελάτες μας το Kia Service App που πέρα από πληροφορίες για τον πλησιέστερο

    Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ή Επίσημο Έμπορο KIA εντοπίζει που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο, κλείνει ραντεβού στο συνεργείο, παρέχει πληροφορίες για τις προειδοποιητικές λυχνίες του αυτοκινήτου, καλεί την Οδική Βοήθεια κ.λ.π.
     
    Τέλος, η μακροχρόνια συνεργασία που έχει η Kia με τα περισσότερα μέλη του Επίσημου Δικτύου της (το 80% του δικτύου συνεργατών είναι από το 2000) εγγυάται την υψηλή εξειδίκευση και την μακροχρόνια εμπειρία στα προϊόντα KIA.

    Αυξανόμενο μερίδιο αγοράς για την ΚΙΑ

    Η ικανοποίηση των πελατών της ΚΙΑ προκύπτει με πλάγιες ενδείξεις, όπως η διατήρηση των αυτοκινήτων της σε κυκλοφορία για πολλά χρόνια και το ταχέως αυξανόμενο μερίδιο αγοράς της μάρκας στα νέα αυτοκίνητα.
    Η KIΑ μπορεί να υπερηφανεύεται ότι για 4 συνεχή χρόνια κερδίζει την πρώτη θέση στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας της J. D. Power, που καταγράφει από πολύ μεγάλο δείγμα τις παρατηρήσεις πελατών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο της κατοχής τους. Επίσης έχει κερδίσει την πρώτη θέση στη Μελέτη Αξιοπιστίας της JD Power στη Γερμανία.  Παράλληλα  η KIA έχει πετύχει πολύ πρόσφατα βαθμό ικανοποίησης 100% στην έρευνα Autocheck που διεξάγει το Αuto Τρίτη. 

    Διευρυμένο δίκτυο και εκπαίδευση

    Η ΚΙΑ διαθέτει στην αγορά γκάμα κορυφαίας ποιότητας λιπαντικών, ειδικά σχεδιασμένων για τους κινητήρες ΚΙΑ, και μάλιστα σε ακόμα πιο ανταγωνιστικές τιμές από πριν. Επίσης, θα διεύρυνει το δικτύο της με νέα σημεία, ώστε ο κάτοχος να μπορεί να έχει εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες της όπου κι αν βρίσκεται. Παράλληλα δίνει έμφαση στην ανανέωση του εξοπλισμού και την εκπαίδευση του δικτύου για να μπορεί να ανταποκρίνεται στις νεότερες τεχνολογίες, ακόμα και στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σύντομα θα έρθουν και στην Ελλάδα.
     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES