Το Service ακολουθεί την ψηφιακή εποχή

    Το Service ακολουθεί την ψηφιακή εποχή

    32266 Επισκέψεις στο άρθρο

    Σύμφωνα με τις απαντήσεις του κ. Όρκου Γαβριήλ, CCA Marketing Manager της OPEL HELLAS, η Opel έχει λανσάρει εδώ και χρόνια την εφαρμογή myOpel – όπου ο πελάτης έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στο πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου του από τις επισκέψεις του στο δίκτυο Opel. π.χ εργασίες συντήρησης, μηχανολογικές επισκευές ή εργασίες φανοποιείας. Μπορεί επιπλέον να κλείνει OnLine ραντεβού για σερβις και να παίρνει ηλεκτρονικά προσφορές για διάφορες εργασίες από τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της προτίμησής του. Επίσης στην εφαρμογή αναρτώνται υπενθυμίσεις για το επόμενο σέρβις σύμφωνα με τα χιλιόμετρα/ημερομηνία που έχουν καταγραφεί κατά την τελευταία επίσκεψη, προσφορές που αφορούν αποκλειστικά το συγκεκριμένο μοντέλο, ενημερώσεις για τυχόν ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις ή ανακλήσεις

    Ακόμα, έχει λανσάρει τη λογική του ηλεκτρονικού εντύπου ελέγχου οχήματος. Δηλαδή την πραγματοποίηση Δωρεάν Ηλεκτρονικού Ελέγχου σε κάθε επίσκεψη του πελάτη στο δίκτυο Opel (αν αυτός το επιθυμεί), το αποτέλεσμα του οποίου αναρτάται στο myOpel, ή αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας υποδεικνύει ο πελάτης. Έτσι αυξάνεται η διαφάνεια των επισκευών και των σχετικών τιμών.

    Τέλος προσφέρει Πρόγραμμα Πρόσθετης πενταετούς εγγύησης FlexCare Premium +3 έτη (πλέον της διετούς εργοστασιακής), ενώ μετά το πέρας της Πρόσθετης πενταετούς εγγύησης ισχύει πρόγραμμα με ειδικές τιμές για οχήματα μεγαλύτερα της 5ετίας και 10ετίας (αναρτημένο στο opel.gr).

    Υψηλές εφάμμιλλες της ποιότητας της μάρκας υπηρεσίες. Μέσα στην τρεις πρώτες θέσεις πανευρωπαϊκά
     

    Η Opel φροντίζει πάντα, ώστε οι υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της, να είναι υψηλές και εφάμιλλες της ποιότητας της μάρκας. Για να είναι σίγουροι ότι αυτή η συνθήκη τηρείται διεξάγουν συνεχή έρευνα με ερωτηματολόγια ικανοποίησης στους κατόχους που επισκέπτονται το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Μάλιστα πρόσφατα άλλαξε το σχετικό ερωτηματολόγιο και τα στοιχεία που διαθέτουν δεν είναι επαρκή για συμπεράσματα λόγω μικρού για την ώρα μεγέθους του δείγματος. Η Ελλάδα παραδοσιακά είναι στις 3 πρώτες θέσεις της Ευρωπαϊκής κατάταξης

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES