Σε πρώτο πλάνο ο πελάτης

    Σε πρώτο πλάνο ο πελάτης

    32292 Επισκέψεις στο άρθρο

    Ο κ. Χρήστος Σκίρδης, PR Manager της TEOREN MOTORS, μας είπε ότι η Renault φέτος γιορτάζει 120 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην παγκόσμια αυτοκίνηση και συνεχίζει να καινοτομεί και να πρωτοπορεί για να προσφέρει στους πελάτες της τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες. Η ικανοποίηση του πελάτη σε θέματα ποιότητας, άνεσης και ασφάλειας αλλά και υπηρεσιών αποτελεί για τη Renault την πρώτιστη προτεραιότητα! Μεθοδικά και δεκτικά, ακούει τον πελάτη, καταγράφει τις παρατηρήσεις και ανάγκες του και προσεκτικά σχεδιάζει προγράμματα και υπηρεσίες που απαντούν στις απαιτήσεις του και εξελίσσονται προς όφελός του με την πάροδο του χρόνου.

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RENAULT TOTAL CARE

    Στα πλαίσια του προγράμματος Renault Total Care, ο πελάτης Renault έχει την δυνατότητα να επωφεληθεί από εποχιακές καμπάνιες καθόλη τη διάρκεια του έτους, οι οποίες περιλαμβάνουν:

    • Δωρεάν τεχνικό έλεγχο 25 σημείων (συνοδεύεται από συγκεκριμένο checklist)
    • Επιλεγμένα πακέτα συντήρησης και επισκευής τα οποία περιλαμβάνουν εργασία, ανταλλακτικά και ΦΠΑ (π.χ. λιπαντική συντήρηση, δισκόπλακες τακάκια, συμπλέκτη, αμορτισέρ, κ.τ.λ).
    • Εποχιακά αξεσουάρ σε προνομιακές τιμές.

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RENAULT TOTAL CARE 5+

    Σε κάθε στάδιο της ζωής του αυτοκινήτου, το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault είναι δίπλα στον πελάτη εξασφαλίζοντάς του ένα υψηλό επίπεδο ποιοτικής εξυπηρέτησης.
    Σημαντικός όμως παράγοντας για την πιστότητα του πελάτη αποτελεί η ξεκάθαρη, διαφανής αλλά και ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική με στόχο την διαμόρφωση τιμών που να ανταποκρίνονται στο μοντέλο και την ηλικία του αυτοκινήτου.
    Για τον σκοπό αυτό, η Renault σχεδίασε το πρόγραμμα Renault Total Care 5+, ειδικά για αυτοκίνητα ηλικίας μεγαλύτερης των 5 ετών.
    Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πακέτα συντήρησης και επισκευής με τις πιο συνηθισμένες εργασίες που περιλαμβάνουν εργασία, ανταλλακτικά και ΦΠΑ.
    Με το πρόγραμμα Renault Total Care 5+, ο πελάτης Renault απολαμβάνει την φροντίδα και τεχνογνωσία του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault καθόλη την διάρκεια του έτους, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολογιακή πολιτική και με όφελος που φτάνει και το 30%.

    ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

    Παράλληλα, ανά διαστήματα, ο πελάτης Renault μπορεί να επωφεληθεί από ειδικές προσφορές σε συγκεκριμένα ανταλλακτικά-εργασίες στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault (π.χ. μπαταρίες, έλεγχος συστήματος θέρμανσης-εξαερισμού, καθαρισμός συστήματος A/C, εργασίες και ανταλλακτικά φανοποιείας, κ.λπ.)
     
    24/7 Renault Info Line 800-11-11011

    Ο πελάτης Renault μπορεί να επικοινωνεί άμεσα και εύκολα, 24/7 με την εταιρεία μέσω της γραμμής Εξυπηρέτησης Πελατών Renault. Έμπειρο προσωπικό μπορεί να απαντήσει σε έναν αριθμό ερωτήσεων (π.χ. εύρεση του κοντινότερου Εξουσιοδοτημένου Διανομέα ή Επισκευαστή Renault) ή να κατευθύνει τον πελάτη προς το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault ή την TEOREN MOTORS σε περίπτωση θεμάτων που απαιτούν περαιτέρω διερεύνηση/διευκρίνιση.

    Σε επικοινωνία ανά πάσα στιγμή

    Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες δεν μπορούν παρά να βασίζονται στην τεχνογνωσία και την εξειδίκευση των συνεργατών του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault γιΆ αυτό και επενδύουμε σε συνεχή βάση προς την κατεύθυνση αυτή. Έτσι, η σωστή συντήρηση και επισκευή του αυτοκινήτου επιτυγχάνεται μέσω ενός έμπειρου, άριστα εκπαιδευμένου δικτύου συνεργατών που συνδυάζει την ποιότητα, τις παροχές αλλά και την παροχή συμβουλών προς τον πελάτη για τη σωστή και οικονομική χρήση του αυτοκινήτου, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης μαζί του.

    Το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault, ακολουθεί συγκεκριμένη διαδικασία εξυπηρέτησης σε όλα τα στάδια, από το κλείσιμο του ραντεβού μέχρι την παράδοση και το follow-up ικανοποίησης.
    Με την παραλαβή του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο ελέγχεται λεπτομερώς, καταγράφονται και κοστολογούνται οι εργασίες που πρέπει να γίνουν άμεσα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες Renault μπορούν να προγραμματίσουν τον προυπολογισμό τους χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.

    Ο πελάτης Renault ενημερώνεται για κάθε εργασία που μπορεί να προκύψει κατά τη διάρκεια του αναλυτικού ελέγχου και η επισκευή του αυτοκινήτου προχωράει μόνο κατόπιν της δικής του συγκατάθεσης.
    Παράλληλα, προτρέπουμε τους πελάτες μας να συμμετέχουν στον βασικό έλεγχο του αυτοκινήτου, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την σχέση εμπιστοσύνης τους με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Renault.
    Στο τέλος, αφού παραδοθούν στους πελάτες τα αντίγραφα των εντολών εργασιών, της αναλυτικής λίστας ελέγχων, σφραγίζεται το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου με ειδικό αυτοκόλλητο γνησιότητας το οποίο φέρει σειριακό αριθμό, προσδίδοντας μεγαλύτερη αξία στο αυτοκίνητο στην αγορά του μεταχειρισμένου.  Η ποιότητα, η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault, αποτελεί εγγύηση για τον πελάτη Renault.

    Με δεδομένη την χρήση Γνήσιων Ανταλλακτικών Renault που εξασφαλίζουν την διατήρηση των υψηλών εργοστασιακών προτύπων ποιότητας, σχεδιασμού και ασφάλειας εργοστασίου, ο πελάτης Renault είναι βέβαιος ότι θα οδηγεί το αυτοκίνητό του ξένοιαστα και με ασφάλεια για πολλά χρόνια.

    Η ικανοποίηση των πελατών από εσωτερικές αναλύσεις, ξεπερνάει το 90% προσφέροντάς μας πιστότητα πάνω απο 80% για αυτοκίνητα 10ετίας.
    Είμαστε ικανοποιημένοι που οι προσπάθειες της TEOREN MOTORS και του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Renault αξιολογούνται θετικά από τους πελάτες μας, αλλά για μας αυτή η εμπιστοσύνη είναι η κινητήριος δύναμη για τον σχεδιασμό νέων ενεργειών και προγραμμάτων με άξονα την άριστη φροντίδα του πελάτη Renault.

    Βελτίωση υπηρεσιών ανάλογα τις ανάγκες των πελατών 

    Οι ανάγκες των πελατών είναι αυτές που καθορίζουν και διαμορφώνουν την “παλέτα” των υπηρεσιών μας σε συνεχή βάση και εμείς στη Renault δεσμευόμαστε ότι δεν σταματούμε να σχεδιάζουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση και πιστότητά τους.
    Στα πλαίσια αυτά, βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης εφαρμογές όπως:
    • αυτόματες ενημερώσεις των πελατών για σημαντικούς ελέγχους του αυτοκινήτου όπως κάρτα καυσαερίων, ΚΤΕΟ, επόμενο service κ.λπ.
    • ηλεκτρονικό ιστορικό συντήρησης
    • on-line ραντεβού service
    • connected services και σύνδεση στο Renault Store
    • ηλεκτρονική αυτόματη ενημέρωση για την παραλαβή προϊόντων κλπ.

     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES