Προγράμματα με επίκεντρο τον οδηγό

    Προγράμματα με επίκεντρο τον οδηγό

    32293 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η κα Νεκταρία Δημητρακοπούλου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Suzuki Greece, μας είπε ότι η Suzuki είναι μια μάρκα αυτοκινήτων συνώνυμη με την αξιοπιστία, γεγονός που αποδεικνύεται από τα μεγάλα ποσοστά πιστότητας των οδηγών που την επιλέγουν!
    Η σχέση ενός πελάτη SUZUKI με το αυτοκίνητό του είναι συνήθως μακροχρόνια και αυτό αφενός οφείλεται στην ποιότητα και την  αξιοπιστία των αυτοκινήτων μας και αφετέρου στις ειδικά μελετημένες παροχές του Aftersales προς τους πελάτες μας. Η Suzuki δηλώνει ξεκάθαρα μέσω των προγραμμάτων After Sales ότι ο οδηγός είναι στο επίκεντρο!

    • Αναλυτικότερα, προγράμματα όπως η εγγύηση διάρκειας 7 ετών σε συνδυασμό με την 7ετη δωρεάν οδική βοήθεια, προσφέρει στους πελάτες μας την ξεγνοιασιά που χρειάζονται ώστε να απολαύσουν στο έπακρο την οδηγική ευχαρίστηση που τους προσφέρει το αυτοκίνητό τους.
    • Οι δωρεάν εποχιακοί τεχνικοί έλεγχοι που διενεργούνται κάθε 6μηνο οι οποίοι συνδυάζονται πάντα με επιπλέον προσφερόμενες εκπτώσεις για τους οδηγούς Suzuki εξασφαλίζουν την ασφάλεια και την μεγιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων των πελατών μας.
    • Το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών SUZUKI συνεχώς εκπαιδεύεται να φροντίζει αφενός για την πλήρη και άρτια επισκευή κάθε αυτοκινήτου SUZUKI αφετέρου παρέχει στους κατόχους μια σειρά προνομίων που αφορούν τόσο προσφορές εκπτωτικού χαρακτήρα για την συντήρηση και επισκευή των αυτοκινήτων όσο και τακτικές ενημερώσεις για οτιδήποτε αφορά τον πελάτη και το αυτοκίνητό του όπως για παράδειγμα η υπενθύμιση για Service,ΚΤΕΟ,ΚΕΚ.
    • Η διαδικτυακή πλατφόρμα mySuzuki, μέσω της οποίας ο πελάτης με ένα κλικ μπορεί να δει ανά πάσα ώρα τα στοιχεία του αυτοκινήτου του, το ιστορικό συντήρησης του, τις τρέχουσες προσφορές και να επικοινωνήσει με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών είναι ακόμα ένας τρόπος που αποδεικνύει ότι η επικοινωνία μας με τους πελάτες μας είναι διαρκής και πάντα προσανατολισμένη στην εξυπηρέτησή τους.
    • Product of the month, η Suzuki δεν ξεχνά τους fans της μάρκας, συνεπώς στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των υπηρεσιών after sales προς τους πελάτες μας, κάθε μήνα επιλέγουμε για τους οδηγούς της μάρκας ποικιλία ειδών και γνήσιων αξεσουάρ τα οποία διατίθενται σε προνομιακές τιμές.  
    Η Suzuki είναι η μάρκα που βρίσκεται πάντα δίπλα στους οδηγούς που την επιλέγουν προσφέροντας τους ξένοιαστες και απολαυστικές μετακινήσεις με τα αξιόπιστα και με υψηλές επιδόσεις αυτοκίνητα της γκάμας της.

    Ικανοποίηση σχεδόν 100% 

    Επιβεβαιώνοντας την ειλικρινή σχέση με τους πελάτες της δεν θα μπορούσε η επικοινωνία μας να μην είναι αμφίδρομη και συνεπώς να μην δέχεται την γνώμη τους για τις προσφερόμενες υπηρεσίες After Sales που χρησιμοποιούν.Η σχέση εμπιστοσύνης αποδεικνύεται με την Suzuki να έχει πανελλαδικό μέσο όρο ικανοποίησης των πελατών μας στο 97%.

    Μετά την διέλευση που πραγματοποιεί ένας πελάτης SUZUKI στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, του ζητείται μέσω e-mail να αξιολογήσει τις υπηρεσίες. Η αξιολόγηση είναι ουσιαστική και λεπτομερής καθώς περιλαμβάνει πάνω από 30 τομείς και όλα τα στάδια εξυπηρέτησης του από το κλείσιμο του ραντεβού έως και την τελική παράδοση του αυτοκινήτου του. Το ερωτηματολόγιο αποστέλλεται σε κάθε πελάτη που επισκέφθηκε το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών SUZUKI για να αξιολογήσει της εμπειρία του σε πάνω από 30 τομείς.

    Η εταιρία έχει διακριθεί αρκετές φορές στον τομέα ικανοποίησης των πελατών της από την μητρική εταιρία στην Ιαπωνία. Ενδεικτικά η Suzuki Ελλάδος σταθερά τα τελευταία χρόνια διακρίνεται για τα επίπεδα ενεργής υποδοχής των πελατών της και την εξαιρετική εικόνα των συνεργείων της με αυτό να περιλαμβάνει τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό των συνεργείων της, τον τρόπο εξυπηρέτησης που χαίρουν οι πελάτες και το περιβάλλον του συνεργείου. Οι βραβεύσεις αυτές προκύπτουν και πάλι από τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των πελατών.    

    Η Suzuki είναι μια μάρκα που ανταμείβει εκτός από τους πελάτες της μέσω των προγραμμάτων συντήρησης  και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες του Δικτύου της με στόχο την συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών της. Συνεπώς κάθε μέλος του Δικτύου επιβραβεύεται για τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης που λαμβάνει από τους πελάτες που την επισκέπτονται.

    Παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένα σε κάθε έναν πελάτη 

    Η Suzuki συνεχώς εξελίσσεται και παρέχει στους πελάτες της προγράμματα και υπηρεσίες που στόχο έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση τους. Η νέα ψηφιακή εποχή  δίνει τα εφόδια να παρέχουμε πολλαπλές υπηρεσίες ενημέρωσης & εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μας. Η κατεύθυνση που έχουμε είναι η παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένα σε κάθε έναν πελάτη μας. ¶ρα ο κάθε πελάτης SUZUKI πρέπει να «περιμένει» υπηρεσίες αποκλειστικά κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του, άλλωστε όπως είναι και το moto μας  “Suzuki, Way of Life!”
     
     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES