Υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση

    Υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση

    32353 Επισκέψεις στο άρθρο

    H Volvo, όπως μας είπε ο κ. Δημήτρης Αλεξάνδρου, υπεύθυνος Customer Service της Volvo Car Hellas, πιστή στην υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που προσφέρει  παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

    • Εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, με την εφαρμογή του πρωτοποριακού προγράμματος Volvo Personal Service.
    • Πρόσθετες αποκλειστικές παροχές στο προγραμματισμένο σέρβις, όπως δωρεάν αναβάθμιση λογισμικού σε όλες τις ηλεκτρονικές μονάδες και ανανέωση της οδικής βοήθειας μέχρι το επόμενο σέρβις.
    • Κόστος ανταλλακτικών σε προσιτά επίπεδα, σε συνδυασμό με προσφορές σε εποχιακές καμπάνιες
    • Ειδικά προγράμματα για επισκευές πολύ μεγάλου κόστους.
    • Προσφορά προγράμματος 5+5+5, το οποίο περιλαμβάνει 5 χρόνια εγγύηση/ 5 χρόνια δωρεάν βασική συντήρηση / 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
    Στις 8 καλύτερες αντιπροσωπείες του κόσμου

    Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα από ανεξάρτητο εξωτερικό φορέα ο οποίος εξειδικεύεται σε έρευνες ικανοποίησης των πελατών. Το 59,7% των πελατών έχουν εξαιρετική άποψη για την αντιπροσωπία και το 91,5 % έχει εξυπηρετηθεί άριστα, στο σωστό χρόνο, με την πρώτη επίσκεψη. Επίσης στο πρόγραμμα Customer Champion της Volvo, η Ελλάδα επιλέχθηκε μεταξύ των (8) καλύτερων χωρών ανά τον κόσμο για την εξυπηρέτηση του πελάτη & την επίλυση τυχόν θεμάτων που προκύπτουν.

    Σχέδια για την εξέλιξη των υπαρχουσών υπηρεσιών

    Τα σχεδια της Volvo αφορούν την επέκταση των δυνατοτήτων του προγράμματος Volvo On Call και την
    επέκταση του προγράμματος 5+5+5, ώστε να καλύπτει και άλλες ανάγκες του αυτοκινήτου , όπως ελαστικά, ασφάλιση κ.λ.π.
                                 

     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES