Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά το 55% της Elysee – Συνεργασία με τον Όμιλο Συγγελίδη
Συνεργασία Εθνικής Ασφαλιστικής με τον Όμιλο Συγγελίδη.
Η Εθνική Ασφαλιστική με 55% αποκτά τον έλεγχο της Elysee Insurance.
Η κίνηση αυτή οδηγεί σε στρατηγική σύμπλευση με τον Όμιλο Συγγελίδη.
Θα συνδυάζει ασφάλιση και αγορά αυτοκινήτου σε «πακέτο» αξιοπιστίας.
auto.accessories Team
Μια σημαντική συνεργασία που φέρνει πιο κοντά τον κόσμο των ασφαλειών με την αγορά αυτοκινήτου ανακοινώθηκε.Η Εθνική Ασφαλιστική απέκτησε το 55% των εταιρειών Elysee Insurance, οι οποίες ανήκουν στον Όμιλο Συγγελίδη, έναν από τους πιο γνωστούς ομίλους στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Ο Όμιλος Συγγελίδη εκπροσωπεί δημοφιλείς μάρκες όπως τις Peugeot, Citroën,DS Automobiles, Opel και Mazda , έχοντας ηγετική θέση σε πωλήσεις νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων, υπηρεσίες after-sales και λύσεις κινητικότητας.
Η Elysee, από την άλλη, με σχεδόν 30 χρόνια εμπειρίας στον ασφαλιστικό κλάδο, προσφέρει λύσεις για ασφάλιση αυτοκινήτου, περιουσίας, υγείας και άλλων κλάδων.
Τι σημαίνει η συμφωνία Εθνικής Ασφαλιστικής με Όμιλο Συγγελίδη
Με τη συνεργασία αυτή στόχος είναι όλοι να «κερδίζουν» αφού:
1. Οι πελάτες του Ομίλου Συγγελίδη θα έχουν πιο εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε ασφαλιστικά πακέτα υψηλής ποιότητας.
2. Η Εθνική Ασφαλιστική θα αποκτήσει πρόσβαση σε ένα δυναμικό δίκτυο πελατών, συνδεδεμένο με τον χώρο του αυτοκινήτου (με δυνατότητα προέκτασης και σε άλλα ασφαλιστικά προγράμματα π.χ. σπιτιού, υγείας, κλπ).
3. Οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν συνδυαστικές καλύψεις (αυτοκίνητο + κατοικία + υγεία) σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο.
Τι είπαν στις δηλώσεις τους τα υψηλόβαθμα στελέχη των 2 εταιρειών
Ο Δημήτρης Μαζαράκης, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, δήλωσε πως η συνεργασία αυτή διευρύνει τα κανάλια διανομής της εταιρείας και δημιουργεί νέες ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω σύγχρονων πρακτικών Customer Value Management και ανάλυσης δεδομένων.
Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, CEO του Ομίλου Συγγελίδη, τόνισε ότι στόχος είναι να προσφέρουν καινοτόμες, προσωποποιημένες και ανταγωνιστικές ασφαλιστικές υπηρεσίες, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουν με τους πελάτες τους.
Η κίνηση αυτή ενώνει δύο κορυφαία brands στην Ελλάδα, με στόχο να αλλάξει τον τρόπο που οι Έλληνες αγοράζουν, ασφαλίζουν και φροντίζουν το αυτοκίνητό τους, προσφέροντας πιο ολοκληρωμένες λύσεις και αξία στον καταναλωτή.