Το χρώμα του «μιλάει» για σένα!

Διαβάστηκε από 2785 αναγνώστες

Δες τώρα τι δείχνει το χρώμα του για το χαρακτήρα σου, πώς θα το διατηρήσεις σαν καινούργιο και γιατί μια κυρία έβαψε το νύχι πωλητή αυτοκινήτων.

 
Το χρώμα που επέλεξες φανερώνει στοιχεία του χαρακτήρα σου

Όπως προκύπτει από έρευνες αναλυτών-ψυχιάτρων, το χρώμα του αυτοκινήτου εκφράζει έμμεσα μεγάλο ποσοστό της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη του.

Πιο συγκεκριμένα:

* Το κόκκινο συμβολίζει νεανική και δυναμική προσωπικότητα, συνδυάζοντας παράλληλα επιθετική διάθεση, ακόμα και οργή.

* Το μαύρο εκφράζει φιλοδοξία, επιτυχία και μεγάλο ποσοστό κύρους.

* Το ασημί ταιριάζει περισσότερο σε ανθρώπους που θέλουν να προτάσσουν το πλεονέκτημα του επιτυχημένου, αλλά και του ασφαλούς οδηγού.

* Το λευκό συμβαδίζει με το χαρακτήρα ανθρώπων που θέλουν να θεωρούν τους εαυτούς τους αξιόπιστους και συστηματικούς στην προσέγγιση των πραγμάτων.

* Το μπλε θεωρείται ότι εκφράζει περισσότερο ανθρώπους αθλητικούς, κοινωνικούς και δραστήριους. Όμως, στην παράδοση των αγγλοσαξονικών χωρών, το μπλε λογίζεται ως το χρώμα της θλίψης και της στενοχώριας.

* Το κίτρινο, από την άλλη, θεωρείται παραδοσιακά ως το χρώμα της ταχύτητας, εκφράζοντας όσους είναι περισσότερο νευρικοί και επιθετικοί ως οδηγοί.

* Το πράσινο είναι ένα χρώμα που σπανίζει στην Ελλάδα. Εκφράζει την ηρεμία, το καθαρό μυαλό, την αρμονία και την ισορροπία της φύσης.

Κυρία έβαψε το νύχι του πωλητή για να αφήσει δείγμα έβαψε το νύχι του πωλητή

«Ο πελάτης μπορεί να διαλέξει το αυτοκίνητο σε όποιο χρώμα επιθυμεί, αρκεί αυτό να είναι το μαύρο...» είχε πει ο Χ. Φορντ στις αρχές του περασμένου αιώνα με αφορμή του λανσάρισμα του Ford Model T.

Από τότε κύλησε αρκετό νερό στο τεχνολογικό αυλάκι για να φτάσουμε στο σήμερα, όπου έχουμε επιλογές από απλά, μη μεταλλικά χρώματα (λευκό, κόκκινο και μαύρο σε γενικές γραμμές), που δεν χρεώνονται, μέχρι τα μεταλλικά που προσφέρονται με κάποιο σχετικό αντίτιμο φυσικά και τις ειδικές παραγγελίες.

Οι τελευταίες φυσικά αφορούν μόνο σε ακριβά μοντέλα πολυτελείας, όπου η παρασκευή του χρώματος γίνεται αποκλειστικά σύμφωνα με την επιθυμία του πελάτη. Έτσι υπάρχει παράδειγμα, που κυρία στο εξωτερικό παρήγγειλε μια Bentley στο χρώμα του μανό της και επειδή αυτό ήταν μοναδικό, για να αφήσει δείγμα έβαψε το νύχι του πωλητή!

Για να μην πούμε για παλαιότερα παραδείγματα, όταν ο σκηνοθέτης Ρομπέρτο Ροσελίνι παρήγγειλε μια Ferrari 375 MM για τη γυναίκα του Ίνγκριντ Μπέργκμαν, σε ιδιαίτερο γκρι χρώμα που δεν υπήρχε στη γκάμα της φίρμας.

Στη σύγχρονη εποχή το χρώμα αυτό προστέθηκε στη γκάμα των μοντέλων παραγωγής και λέγεται «Grigio Ingrid».

Καθάριζε άμεσα τα περιττώματα πουλιών καθώς διαβρώνουν το χρώμα

* Μην τοποθετείς κουκούλα στο αυτοκίνητο, αν το αμάξωμα ή η κουκούλα έχουν σκόνη.

* Για να διατηρήσεις την «ένταση» του χρώματος, κάνε κέρωμα σε ειδικευμένο κατάστημα.

* Αν πλένεις μόνος σου το αυτοκίνητο, καλό είναι να χρησιμοποιείς πανάκια με μικροΐνες για το στέγνωμα. Θα τα βρεις στα περισσότερα βενζινάδικα και καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτου και δεν κοστίζουν ακριβά.

* Αν δεις κάποια περιττώματα πουλιών, πρέπει να τα καθαρίσεις άμεσα, καθώς, αν τα αφήσεις, θα διαβρώσουν το χρώμα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Στάθης

    Αυτά που λέτε για το χρώμα ισχύουν μερικώς και μόνο στις περιπτώσεις που εμείς επιλέγουμε το χρώμα. Αυτό διότι πολλές φορές αγοράζουμε αυτοκίνητο χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα επιλογής χρώματος, επειδή τυχαίνει να μην το έχει το κατάστημα ετοιμοπαράδοτο και εμείς βιαζόμαστε και παίρνουμε ότι βρίσκουμε. Επίσης όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, δεν βρίσκουμε πάντα το χρώμα που επιθυμούμε. Ακόμη υπάρχουν και άλλοι λόγοι επιλογής χρώματος, όπως το παράδειγμα της κυρίας που αναφέρετε. Π.χ. εγώ θα επέλεγα το κόκκινο, επειδή μου αρέσουν οι Ferrari και το κύριο χρώμα τους είναι το κόκκινο. Θυμάμαι που κάποτε διάβασα σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου, ότι ο Enzo Ferrari επέλεξε το κόκκινο, για να του θυμίζει το αίμα, που χύνεται στους αγώνες αυτοκινήτου, από τα συχνά δυστυχήματα, που συνέβαιναν εκείνη την εποχή, στους αγώνες. Αυτό είναι ένας λόγος που μπορεί κάποιος να επιλέξει το κόκκινο, σαν ένα σύμβολο της ταχύτητας και του κινδύνου, που αυτή συνεπάγεται, σε συνδυασμό με τη φιλοδοξία ενός οδηγού αγώνων, που θυσιάζει τα πάντα ακόμα και τη ζωή του, προκειμένου να βγει πρώτος. Όλα αυτά μαζί μπορούν να επηρεάσουν έναν οδηγό, ανάλογα με την ψυχοσύνθεση του και να επιλέξει ένα κόκκινο χρώμα.

     

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΒΑΦΕΣ - ΧΡΩΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΒΑΦΕΣ - ΧΡΩΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός