Πολλά συνεργεία έχουν εξελιχθεί σε σύγχρονες επιχειρήσεις. Λειτουργούν με όρους αγοράς. Είναι ανταγωνιστικά (σε παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη σωστή τιμή). Επενδύουν στο «χτίσιμο του ονόματος» τους. Θέλουν να επιλέγονται όχι απλά ως η πιο φθηνή λύση μα ως η κατάλληλη –για την ειδικότητα τους- λύση. Το συνεργείο που πάς και χωρίς «ξύλινα τεχνικά λόγια» σε ενημερώνουν για το τι, πως, πόσο, πότε. Και ότι πούν, το τηρούν στο 100% (γιατί ξέρουν και μπορούν) !