Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Τιμόνι
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Ανόθευτη αίσθηση από το Focus
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Ο οδηγός του Focus λαμβάνει πολύ καλή πληροφόρηση, ακρίβεια και αμεσότητα από το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση.
Μπορεί να μετράει ήδη αρκετά χρόνια στην… πλάτη του και να έχουν παρουσιαστεί νεότερα μοντέλα από αυτό, ωστόσο το Focus παραμένει υπόδειγμα όχι μόνο οδικής συμπεριφοράς αλλά και οδηγικής αίσθησης. Ειδικότερα το σύστημα διεύθυνσής του με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση είναι άμεσο, ιδιαίτερα ακριβές στις εντολές του οδηγού, στα χέρια του οποίου μεταφέρονται όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες για την θέση των τροχών. Ιδιαίτερα θετικά σχόλια αποσπά και η αίσθηση που προσφέρει το "γρηγορότερο" τιμόνι του Civic, με τις μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, ενώ πολύ ικανοποιητική είναι στο Golf και στο Leon. Στα υπόλοιπα μοντέλα ικανοποιεί χωρίς να προσφέρει κάποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα