Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Ανώτερο ποιοτικά το Golf και πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά το Civic
Ξεκινώντας από έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς του εσωτερικού που θα εξετάσει ο υποψήφιος αγοραστής ενός εκ των μικρομεσαίων του συγκριτικού, εκείνου της ποιότητας κατασκευής, περισσότερο ικανοποιημένος θα μείνει από το Golf που είναι ανώτερο κατασκευαστικά. Το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο το ταμπλό μέχρι και το παρμπρίζ, η στιβαρή συναρμογή και το προσεγμένο στην λεπτομέρεια φινίρισμα του προσδίδουν premium "αέρα". 
Ιδιαίτερα θετικές κριτικές αποσπά και για την ποιότητα του εσωτερικού του το νέο C4 με τις εντυπώσεις να κερδίζει το πολύ καλής ποιότητας μαλακό πλαστικό που συναντάται σε ολόκληρο σχεδόν το ταμπλό και φτάνει χαμηλά μέχρι την κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, όλα τα επιμέρους τμήματα στο ταμπλό είναι στιβαρά συναρμολογημένα και δείχνουν σαν να είναι "πακτωμένα" αποτρέποντας την παρουσία ενοχλητικών τριγμών. 
Προσεγμένο σε ποιότητα κατασκευής είναι και το Cee´ d χάρη και στην ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού σε ολόκληρο το ταμπλό. Στο Megane, το "κόκπιτ" δείχνει συμπαγές, ενώ όσον αφορά στην επιλογή των υλικών, έχει γίνει χρήση αφρώδους πλαστικού στο ταμπλό και στο πάνω τμήμα των θυρών, πολύ καλής ποιότητας, όπως ισχύει και για τα σκληρά πλαστικά. 
Πολύ ευχάριστη υφή έχει και το μαλακό πλαστικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό του 308 και του Focus, αφήνοντας ένα τμήμα σκληρού πλαστικού κοντά στο παρμπρίζ, όπως συμβαίνει επίσης στο C4 και στο Megane. Κάτι ανάλογο ισχύει στο εσωτερικό του i30 και του Bravo, στο οποίο το μαλακό πλαστικό μοιάζει σε όψη και υφή με ανθρακόνημα. Πολύ συμπαγές ως κατασκευή και προσεγμένο σε συναρμογή, υλικά και φινίρισμα είναι το Civic. Στιβαρή αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του Leon, με την καλή ποιότητα υλικών εκτός κάποιων σκληρών πλαστικών. Στο Astra, με τις μικροατέλειες στην συναρμογή, το ταμπλό καλύπτεται από λεπτό σε πάχος μαλακό πλαστικό, ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για το Auris, με την περιορισμένη χρήση λεπτής μαλακής επένδυσης που έχει γίνει μόνο σε ένα μικρό τμήμα του πίνακα οργάνων και στο πάνω ντουλαπάκι του συνοδηγού. Στο Lancer έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, αρκετά καλής όμως ποιότητας, τα οποία παράλληλα είναι στιβαρά συναρμολογημένα και δεν εμφανίζουν τριγμούς με την πάροδο του χρόνου και των διανυθέντων χιλιομέτρων, όπως έχουμε διαπιστώσει και στο μακράς διαρκείας αυτοκίνητο με περισσότερα από 40.000 χλμ. στο οδόμετρο. 
Σχεδίαση
To εσωτερικό που κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον είναι δίχως αμφιβολία του Civic, χάρη στην φουτουριστική του αισθητική και τον σπορτίφ παράλληλα, χαρακτήρα. Μοντέρνα εμφάνιση έχει επίσης ο θάλαμος των επιβατών του Astra, σύγχρονη εικόνα παρουσιάζουν επίσης το Bravo, το νέο C4, το 308 με τον ευχάριστο διάκοσμο και το Auris με την "αιωρούμενη" κεντρική κονσόλα. Πιο λιτή σχεδίαση παρουσιάζουν τα υπόλοιπα μικρομεσαία αυτοκίνητα, γεγονός που δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, αφού πολλοί αγοραστές προτιμούν πιο "οικεία" χαρακτηριστικά.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Citroen C4
1. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από παχύ αφρώδες υλικό.
2. Η διάμετρος του τιμονιού είναι μεγάλη, ενώ σχεδιαστικά είναι σχετικά άκομψο.

Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Fiat Bravo
1. 
Η μαλακή επιφάνεια στο ταμπλό του Bravo θυμίζει σε όψη και υφή ανθρακόνημα.
2. Με το πάτημα του διακόπτη "City", το τιμόνι ελαφραίνει για περισσότερη ευκολία στο παρκάρισμα.

Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Ford Focus
1. Ευχάριστο στην αφή είναι το μαλακό τμήμα που καλύπτει ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό.
2. Ανάλογα με το ύψος του τιμονιού κρύβονται κάποιες ενδείξεις από τον αντίστοιχο πίνακα στο ταμπλό.

Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Honda Civic
1.
To τιμόνι, ανάλογα με το ύψος του, ενδέχεται να κρύβει από τον οδηγό τον ψηφιακό χιλιομετρητή.
2. Μέσω του κόκκινου μπουτόν "Engine Start" γίνεται η εκκίνηση του κινητήρα.

Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Hyundai i30
1.
Τα υλικά στο ταμπλό είναι καλής ποιότητας.
2. To τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος στις φθηνότερες εκδόσεις.

Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Kia Cee´d F/L
1.
Πολύ καλής ποιότητας είναι το μαλακό υλικό που καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό.
2. Ιδιαίτερα εύχρηστα είναι τα περιστροφικά χειριστήρια του air condition.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Mitsubishi Lancer Sportback
1. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό διακρίνονται για την πολύ καλή συναρμογή.
2. Η πολύ καλή εργονομία των χειριστηρίων διευκολύνει τον οδηγό.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Opel Astra
1.
Από τα πιο μοντέρνα σε σχεδίαση, είναι το εσωτερικό του μικρομεσαίου Opel.
2. Τα πολλά και μικρά χειριστήρια στην κονσόλα του Astra δεν διακρίνονται για την εργονομία τους.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Peugeot 308
1
. To μαλακό πλαστικό που συναντάται στο ταμπλό είναι πολύ καλής ποιότητας.
2. Κομψός και πλήρης ενδείξεων είναι ο πίνακας οργάνων.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Renault Megane
1.
Προσεγμένο ταμπλό σε επιλογή υλικών και συναρμογή.
2. Υποδοχή της κάρτας (αντί για κλειδιά) και διακόπτης δίπλα για την εκκίνηση και παύση λειτουργίας του κινητήρα.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Seat Leon
1.
Προσεγμένο σε συναρμογή εσωτερικό αλλά "άχρωμο" σχεδιαστικά
2. Μη εργονομική θέση του διακόπτη των "αλάρμ"
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Toyota Auris
1.
Πτυσσόμενες ποτηροθήκες στις άκρες (δεξιά και αριστερά) του ταμπλό.
2. Ψηλά τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων που διευκολύνει στις εναλλαγές.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 VW Golf
1.
Άρτιας ποιότητας εσωτερικό σε υλικά, φινίρισμα και συναρμογή.
2. Πολύ καλή εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων σε κονσόλα και τιμόνι.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα