Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Εργονομία
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Ως επί το πλείστον, τα αυτοκίνητα του συγκριτικού δεν παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα εργονομίας, εξαιρουμένου του Astra, όπου τα πολλά και μικρά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα δημιουργούν σύγχυση, όπως συμβαίνει και με τα χειριστήρια στο -μεγάλης διαμέτρου- τιμόνι του C4. Επιπλέον στο Civic, οι 3 διαφορετικές οθόνες σε 2 επίπεδα αποσπούν την προσοχή έναντι ενός, "τυπικής" διάταξης, πίνακα οργάνων. Επίσης, μικρά ατοπήματα αφορούν στα μπουτόν του trip computer που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι στο i30 και στο Lancer και στην κάτω ακτίνα του τιμονιού στο Cee´d, στο χαμηλά τοποθετημένο διακόπτη των "αλάρμ" στο Leon και στο μικρό και σε λάθος θέση, περιστροφικό χειριστήριο της έντασης του ηχοσυστήματος του Megane.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού του Lancer είναι πρακτικά.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Σε σωστά σημεία και θέσεις βρίσκονται τα επιμέρους χειριστήρια του Golf.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα