Διαβάστηκε από 91763αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Ως επί το πλείστον, τα αυτοκίνητα του συγκριτικού δεν παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα εργονομίας, εξαιρουμένου του Astra, όπου τα πολλά και μικρά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα δημιουργούν σύγχυση, όπως συμβαίνει και με τα χειριστήρια στο -μεγάλης διαμέτρου- τιμόνι του C4. Επιπλέον στο Civic, οι 3 διαφορετικές οθόνες σε 2 επίπεδα αποσπούν την προσοχή έναντι ενός, "τυπικής" διάταξης, πίνακα οργάνων. Επίσης, μικρά ατοπήματα αφορούν στα μπουτόν του trip computer που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι στο i30 και στο Lancer και στην κάτω ακτίνα του τιμονιού στο Cee´d, στο χαμηλά τοποθετημένο διακόπτη των "αλάρμ" στο Leon και στο μικρό και σε λάθος θέση, περιστροφικό χειριστήριο της έντασης του ηχοσυστήματος του Megane.
Τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού του Lancer είναι πρακτικά.
Σε σωστά σημεία και θέσεις βρίσκονται τα επιμέρους χειριστήρια του Golf.
Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές