Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Πρακτικότητα
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Πολυχρηστικά στοιχεία στο Civic
Σε όλα τα μικρομεσαία του συγκριτικού, τα πίσω καθίσματα μπορούν να "πέσουν" αυξάνοντας έτσι τις μεταφορικές τους ικανότητες. Ωστόσο, μόνο στο Civic το κάτω τμήμα του πίσω καθίσματος μπορεί να σηκωθεί έτσι, ώστε να μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί πλήρως το ύψος της καμπίνας για να μεταφέρει ένα ψηλό αντικείμενο σε όρθια θέση. Παράλληλα, η πλήρης αναδίπλωση του καθίσματος γίνεται πανεύκολα και δημιουργείται μια μεγάλη επίπεδη επιφάνεια. Επίσης, πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι στο Civic το δοχείο καυσίμου έχει τοποθετηθεί κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται πολύτιμος χώρος για τους επιβάτες και τις αποσκευές.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Το κάτω τμήμα του πίσω καθίσματος μπορεί να ανασηκωθεί εξυπηρετώντας την μεταφορά ψηλών αντικειμένων σε όρθια θέση.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Η αναδίπλωση της πλάτης μαζί με το κάτω μέρος γίνεται με μία μόνο κίνηση δημιουργώντας έναν ενιαίο επίπεδο αποθηκευτικό χώρο.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα