Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού περιλαμβάνουν στάνταρ το Golf (φωτό) και το Lancer Sportback, προαιρετικά το Bravo και το Auris, εκτός της βασικής έκδοσης Casual.
Από τα 13 μικρομεσαία του συγκριτικού, τα 12 έχουν αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP και μόνο το Leon με 4 αστέρια.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, με λιγότερους από 6 αερόσακους στην βασική έκδοση εφοδιάζεται μόνο το Auris (ζεύγη μετωπικών και πλευρικών), ενώ και με αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού διατίθενται το Lancer Sportback, το Golf, το Bravo προαιρετικά (220 ευρώ) και το Auris, στις πιο πλούσιες εκδόσεις μαζί με αερόσακους οροφής. Στην προστασία των ενήλικων επιβατών, τους περισσότερους βαθμούς συγκέντρωσαν το Astra και το Megane, με την αξιολόγηση μετά και πριν το 2009 αντίστοιχα. Στην ασφάλεια των παιδιών διακρίθηκαν το C4 και το Leon, το οποίο, παράλληλα μαζί με το Civic συγκέντρωσε την πιο υψηλή βαθμολογία και στην προστασία των πεζών.
Αξιολόγηση Euro NCAP
Μάρκα/ΜοντέλοΑστέριαΠροστασία
ενηλίκων
Προστασία
παιδιών
Προστασία   πεζών
Αξιολόγηση μετά το 2009
Opel Astra5 αστ.34 β.41 β.16 β.
Citroen C45 αστ.32 β.42 β.15 β.
Peugeot 3085 αστ.30 β.40 β.19 β.
Mitsubishi Lancer 5 αστ.29 β.39 β.12 β.
Honda Civic 5d5 αστ.28 β.37 β.24 β.
Αξιολόγηση πριν από το 2009
Renault Megane5 αστ.37 β.39 β.11 β.
Ford Focus5 αστ.35 β.40 β.15 β.
Toyota Auris5 αστ.35 β.37 β.21 β.
VW Golf 5 αστ.35 β.41 β.22 β.
Hyundai i305 αστ.34 β.38 β.14 β.
Kia Cee´d 5 αστ.34 β.37 β.11 β.
Fiat Bravo5 αστ.33 β.36 β.16 β.
Seat Leon 5 αστ.32 β.42 β.24 β.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Astra
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Megane
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Το Astra έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών (μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού) σύμφωνα με τη νέα αξιολόγηση που ισχύει από το 2009 και μετά.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης πριν από το 2009, το Megane έχει διακριθεί με υψηλή βαθμολογία στην ασφάλεια του οδηγού και συνεπιβάτη, στις δοκιμές πρόσκρουσης που διεξάγει ο Euro NCAP.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Περισσότερους βαθμούς στην ασφάλεια των παιδιών σε ενδεχόμενο σύγκρουσης έχει αποσπάσει το νέο C4, με βάση τα νεότερα κριτήρια αξιολόγησης.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα