Στο δρόμον, το αρχικό diesel Polo συμπεριφέρεται υποδειγματικά, συνδυάζοντας με μεγάλη επιτυχία την ασφάλεια με την άνεση.
Στον δρόμο: Ένα μικρό Golf…
38.354 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)
Το Polo στο δρόμο χαρακτηρίζεται και πάλι από τη στιβαρότητα του πλαισίου και τη γενικότερη σταθερότητα που προσφέρει η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό πάντα και με την παρουσία των διαφόρων ηλεκτρονικών βοηθημάτων ασφαλείας (ESP, διαφορικό EDL κ.λπ.). Στις στροφές, οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και η ουδετερότητα εγγυημένη, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ένα στιβαρό σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοηθήση.
Στον τομέα της άνεσης, η καλορυθμισμένη ανάρτηση διαχειρίζεται χωρίς πολλά προβλήματα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ώστε να μην ενοχλούνται οι επιβάτες κατά το πέρασμα από αυτές.
Πολύ καλή είναι και η αίσθηση από τα φρένα, ενώ η αποτελεσματικότητά τους είναι και σε αυτή την έκδοση πολύ καλή (37,2 μ. στο 100-0 μ.) παρότι η έκδοση Conceptline της έκδοσης της δοκιμής έρχεται με ταμπούρα πίσω έναντι δισκόφρενων στις άλλες εκδόσεις.