Ματιές στο μέλλον αναγράφεται στο φυλλάδιο που παρουσιάζεται ο νέος κινητήρας της Volkswagen. 272 άλογα από 1.000 κυβικά δεν είναι και λίγο...
1.000άρης με 272 άλογα
8.844 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2015)
Γεύση από το μέλλον των βενζινοκινητήρων μας δίνει η Volkswagen με τον νέο κινητήρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οποίου ανακοίνωσε. 272 άλογα από 1.000 κυβικά είναι κάτι το εντυπωσιακό.
Σε ένα συνέδριο που έγινε στη Βιέννη και αφορούσε τους κινητήρες τους οποίους εξελίσσει, η Volkswagen ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει έναν 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 272 ίππους και 270 Nm ροπής.Αυτός αποτελεί εξέλιξη του υπάρχοντος ΕΑ211 των 1.400 κυβικών που υπάρχει και στο Polo και διαθέτει mono-scroll turbo και e-turbo (ηλεκτρικό κομπρεσσοράκι). Νέα επίσης θα είναι και η κυλινδροκεφαλή του κινητήρα, ενώ επανασχεδιασμένη θα είναι η βάση του.Ο Heinz-Jakob Neusser, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος εξέλιξης και επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων/κιβωτίων για όλο το Volkswagen Group, σχολίασε ότι αυτός ο κινητήρας υψηλής απόδοσης αποτελεί «ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πόσο δυναμική έχουν ακόμη να επιδείξουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και έχει τα γονίδια από τον αγωνιστικό κινητήρα του Polo WRC».
Έτσι είναι, μια τόσο μεγάλη εταιρεία, πάντα πρωτοπορεί και καινοτομεί !!! Έχει να πέσει πολύ γέλιο αλλά και κλάμα !! Φροντίστε να είστε στη σωστή όχθη γιατί προβλέπω να ξανανοίξει η Πειραϊκή - Πατραϊκή απ' τα πολλά σεντόνια, που να φτάσουν τα χαρτομάντηλα !!
1.0 lt turbo βενζινοκινητήρας θα βγάζει 272hp με το a/c ή χωρίς;
Εκεί στo Group πολύ εύκολα βγάζουν άλογα λες και βγαίνουν έξω και τα μαζεύουν.
Άλλο ένα ανέκδοτο.
Πάντα ο Γερμανός τις πρωτιές αλλά κι εγώ πάντα περιμένω τον αξιόπιστο Γιαπωνέζο/Κορεάτη να τελειοποιήσει τις γερμανικές εφευρέσεις για να μην βγάζουν προβλήματα ;)
και θα πεφτουν τα παραθυρα θα σβηνει σε χαμηλες και θα καιει 2 λιτρα λαδι απο τα πρωτα 10 χιλιομετρα
Έτσι είναι, μια τόσο μεγάλη εταιρεία, πάντα πρωτοπορεί και καινοτομεί !!! Έχει να πέσει πολύ γέλιο αλλά και κλάμα !! Φροντίστε να είστε στη σωστή όχθη γιατί προβλέπω να ξανανοίξει η Πειραϊκή - Πατραϊκή απ' τα πολλά σεντόνια, που να φτάσουν τα χαρτομάντηλα !!
Το 1.4 του polo γιατι δε λενε ποσα προβληματα εχει.αλλαζανε μηχανες γιατι καιγανε 1.5l/1000χλμ.
αλογα λενε οτι ειναι αλα μαλον κουτσα θα ειναι,για αλογα ιπποδρομου μονο ιταλικα παιδια
Δεν νομιζω να αντεξει πανω απο 20000km και μετα κλαματα, παρακαλια στην εταιρεια για να τα βαλει στην εγγυηση κλπ κλπ κλπ
Για θεωρητική συζήτηση μια χαρά ....στην πράξη ecoboooooost
Κάποτε ήταν αδιανόητο τόσοι ίπποι από 1000 κυβικά.Μόνο να είναι σωστά μελετημένο το ζήτημα για να μην σκορπίσουν τα άλογα και τα ψάχνει ο κόσμος!
1.0 lt turbo βενζινοκινητήρας θα βγάζει 272hp με το a/c ή χωρίς; Εκεί στo Group πολύ εύκολα βγάζουν άλογα λες και βγαίνουν έξω και τα μαζεύουν. Άλλο ένα ανέκδοτο.
Δεν ρωτάω πόσα "χιλ" θα πηγαίνει, αλλά πόσα km θα ζεί. Το άλλο, τι κατανάλωση θα έχει? σε λάδι ανά χλμ (εννοείται).
Φυσικά και γίνεται, δέστε την F1. Το θέμα είναι πόσο εύχρηστος θα είναι ο κινητήρας αυτός στην πράξη.
Πάντα ο Γερμανός τις πρωτιές αλλά κι εγώ πάντα περιμένω τον αξιόπιστο Γιαπωνέζο/Κορεάτη να τελειοποιήσει τις γερμανικές εφευρέσεις για να μην βγάζουν προβλήματα ;)
ΤΡΕΜΕ FORD, ΤΡΕΜΕΤΕ ΟΛΟΙ, ΕΙΜΑΙ Ο VW MOTORSPORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!