Citroen C1
87.507 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Τι είναι;
Το Citroen C1 αποτελεί το τρίτο μέλος της οικογένειας των μίνι που προέκυψε από την συνεργασία της Toyota με τον όμιλο PSA. Βρισκόμενοι πλέον στην δεύτερη γενιά της «τριλογίας», το C1 είναι όμορφο με έντονα νεανικό χαρακτήρα, ευχάριστο στην οδήγηση και απολαυστικό στην πόλη, ενώ προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης.
Η γκάμα του
To Citroen C1 προσφέρεται στα 9.988 ευρώ στην βασική έκδοση Live με τον 1,0 λτ. κινητήρα των 69 ίππων. Πέραν αυτής διατίθεται σε άλλες 5 πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις, ενώ διατίθεται και με πιο ισχυρό κινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 82 ίππων.
Τι προσφέρει;
Στη βασική έκδοση Live το C1 διαθέτει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, αιρ κοντίσιον, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα με MP3 2 ηχείων και υποδοχή USB.
Πως πάει;
Ο τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του C1, παρουσιάζει μια μικρή τραχύτητα στη λειτουργία του και κυρίως σε χαμηλές στροφές περιστροφής, χωρίς ωστόσο να ενοχλεί με τους κραδασμούς του. Στην πράξη το μηχανικό σύνολο παρουσιάζει «ζωντάνια» και θετικό τράβηγμα από χαμηλά και χαρίζει καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του C1 αλλά και οικονομία. Στο δρόμο είναι ευχάριστο και ασφαλές, με κύρια χαρακτηριστικά του την άνεση και την ευελιξία του.
Πως είναι μέσα;
To εσωτερικό του Citroen διαθέτει έντονα νεανικό χαρακτήρα και σύγχρονο διάκοσμο, με την ποιότητα να είναι καλή και το φινίρισμα προσεγμένο, παρά τα σκληρά πλαστικά που χρησιμοποιούνται. Οι χώροι ικανοποιούν 4 επιβάτες μέσου ύψους, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 196 λίτρων.
Τι παίρνεις; Trendy χαρακτήρα
Πως πάει;
Ο τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του C1, παρουσιάζει μια μικρή τραχύτητα στη λειτουργία του και κυρίως σε χαμηλές στροφές περιστροφής, χωρίς ωστόσο να ενοχλεί με τους κραδασμούς του. Στην πράξη το μηχανικό σύνολο παρουσιάζει «ζωντάνια» και θετικό τράβηγμα από χαμηλά και χαρίζει καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του C1 αλλά και οικονομία. Στο δρόμο είναι ευχάριστο και ασφαλές, με κύρια χαρακτηριστικά του την άνεση και την ευελιξία του.
Πως είναι μέσα;
To εσωτερικό του Citroen διαθέτει έντονα νεανικό χαρακτήρα και σύγχρονο διάκοσμο, με την ποιότητα να είναι καλή και το φινίρισμα προσεγμένο, παρά τα σκληρά πλαστικά που χρησιμοποιούνται. Οι χώροι ικανοποιούν 4 επιβάτες μέσου ύψους, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 196 λίτρων.
Τι παίρνεις; Trendy χαρακτήρα
Σελίδα 1 | 10+1 μοντέλα με 10.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Citroen C1 |
Σελίδα 3 | Dacia Sandero |
Σελίδα 4 | Fiat Panda |
Σελίδα 5 | Hyundai i10 |
Σελίδα 6 | Kia Picanto |
Σελίδα 7 | SEAT Mii |
Σελίδα 8 | Skoda Citigo |
Σελίδα 9 | Suzuki Celerio |
Σελίδα 10 | Toyota Aygo |
Σελίδα 11 | smart ForTwo coupe |
Σελίδα 12 | Volkswagen up! |
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.