SEAT Mii
87.519 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Τι είναι;
Το SEAT Mii είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς και ένα πολύ ικανό εργαλείο πόλης, που προσφέρει καλούς -αναλογικά με τις διαστάσεις του- χώρους, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και οικονομικό προφίλ.
Η γκάμα του
To Μii διατίθεται σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα και σε 3 επίπεδα εξοπλισμού. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1,0 λίτρου (60 ίππων), ενώ εκτός της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο, όλες βρίσκονται στο χρηματικό όριο των 10.000 ευρώ που εξετάζουμε.
Τι προσφέρει;
Το Μii είναι λιτό σε εξοπλισμό στην βασική και πιο φθηνή έκδοση, περιλαμβάνοντας εκτός των 6 αερόσακων, μόνον αιρ κοντίσιον από τα σημαντικότερα στοιχεία εξοπλισμού. Στην αμέσως επόμενη έκδοση Style διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου με το κόστος του -πάλι με έκπτωση-, να ανέρχεται στα 8.940 ευρώ στο τρίθυρο αμάξωμα.
Πως πάει;Το SEAT Mii καταφέρνει να κρύβει πως είναι ένα μίνι, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καλό «πάτημα» και στιβαρή αίσθηση. O κινητήρας των 60 ίππων είναι οριακά επαρκής (0-100 χλμ./ώρα σε 14,1 δλ.) για τις μετακινήσεις του είναι όμως αρκετά οικονομικός.
Πως είναι μέσα;
Το εσωτερικό του SΕΑΤ Mii είναι λιτό σε σχεδίαση, αλλά γεροδεμένο, καλοφινιρισμένο και χωρίς κάποιο μεγάλο εργονομικό ατόπημα. Η ποιότητα είναι καλή παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, ενώ καλή είναι και η εργονομία του. Στο πίσω κάθισμα του Mii θα καθίσουν δύο ενήλικες χωρίς να στριμωχθούν, ενώ ο χώρος αποσκευών των 251 λίτρων αντιστοιχεί σε μικρό και όχι σε μίνι μοντέλο.
Τι παίρνεις; Eυελιξία, χώρους, οικονομικό χαρακτήρα
Σελίδα 1 | 10+1 μοντέλα με 10.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Citroen C1 |
Σελίδα 3 | Dacia Sandero |
Σελίδα 4 | Fiat Panda |
Σελίδα 5 | Hyundai i10 |
Σελίδα 6 | Kia Picanto |
Σελίδα 7 | SEAT Mii |
Σελίδα 8 | Skoda Citigo |
Σελίδα 9 | Suzuki Celerio |
Σελίδα 10 | Toyota Aygo |
Σελίδα 11 | smart ForTwo coupe |
Σελίδα 12 | Volkswagen up! |
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.