Suzuki Celerio
87.517 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Τι είναι;
Το Suzuki Celerio αντικαθιστά το Αlto και το Splash στην ευρωπαϊκή αγορά και είναι ένα από τα πιο ικανά αυτοκίνητα πόλης. Προσφέρει καλούς εσωτερικούς χώρους και πρακτικό χαρακτήρα ενώ διακρίνεται για τις λιτές γραμμές του αμαξώματός του σχεδιαστικά.
Η γκάμα του
Το Celerio είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε 5θυρο αμάξωμα και διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού οι οποίες είναι κοντά στις 10.000 ευρώ που έχουμε θέσει ως όριο. Ο κινητήρας που τις εφοδιάζει είναι κοινός και πρόκειται για τον 1.000άρι των 68 ίππων.
Τι προσφέρει;
Στη βασική έκδοση GL το Celerio κοστίζει 9.780 ευρώ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 4 αερόσακους, αιρ κοντίσιον και ηχοσύστημα με MP3. Η ακριβότερη έκδοση GLX (10.220 ευρώ) διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηχοσύστημα με θύρες USB και Bluetooth, και κάποιες στυλιστικές λεπτομέρειες που αναβαθμίζουν την εικόνα του.
Πως πάει;Ο κινητήρας του Celerio είναι 3κύλινδρος, αποδίδει 68 ίππους και διακρίνεται για την χαμηλή του κατανάλωση. Παράλληλα είναι σε θέση να το κινήσει σβέλτα κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στο χαμηλό βάρος του αμαξώματος (805 κιλά). Στο δρόμο το μίνι μοντέλο της Suzuki επιδεικνύει πολύ άνετο και ευχάριστο προφίλ, ενώ είναι και ευέλικτο σε αστικές συνθήκες.
Πως είναι μέσα;
Η καμπίνα του Celerio είναι πιο σύγχρονη σε σχέση με το Alto και η ποιότητα αναβαθμισμένη. Τα σκληρά πλαστικά που υπάρχουν στο σύνολο της καμπίνας εμφανίζουν καλή συναρμογή, χωρίς ωστόσο να λείπουν ορισμένα ψεγάδια ή ατέλειες στο φινίρισμα. Το εσωτερικό του νέου μοντέλου της Suzuki είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα στη μίνι κατηγορία, κάτι που ισχύει και για το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο έχει κορυφαία χωρητικότητα 254 λίτρων.
Τι παίρνεις; Ευρυχωρία, αξιοπιστία, αστικό χαρακτήρα
Σελίδα 1 | 10+1 μοντέλα με 10.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Citroen C1 |
Σελίδα 3 | Dacia Sandero |
Σελίδα 4 | Fiat Panda |
Σελίδα 5 | Hyundai i10 |
Σελίδα 6 | Kia Picanto |
Σελίδα 7 | SEAT Mii |
Σελίδα 8 | Skoda Citigo |
Σελίδα 9 | Suzuki Celerio |
Σελίδα 10 | Toyota Aygo |
Σελίδα 11 | smart ForTwo coupe |
Σελίδα 12 | Volkswagen up! |
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.