• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το υγραέριο διευρύνει ή περιορίζει τη γκάμα αυτοκινήτων που κοιτάτε για αγορά; Μήπως το βλέπετε ευκαιρία για περισσότερα κυβικά;

1000αράκι ή μήπως 3λιτρο με αέριο;

Διαβάστηκε από 23335 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2018
 

Το υγραέριο διευρύνει ή περιορίζει τη γκάμα αυτοκινήτων που κοιτάτε για αγορά; Μήπως το βλέπετε ευκαιρία για περισσότερα κυβικά; Δημιουργεί δίλημμα ανάμεσα σε τούρμπο ή ατμοσφαιρικό;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκμεταλλευτείς τη μείωση κόστους καυσίμου που σου δίνει το υγραέριο. Εσείς πως το βλέπετε; Ευκαιρία για πραγματικά οικονομική μετακίνηση ή για περισσότερα κυβικά χωρίς όμως επιπλέον επιβάρυνση λόγω κατανάλωσης;
 
Η δεύτερη αυτή οπτική έχει δώσει τα τελευταία χρόνια μια ανάσα στην αγορά των SUV και των μεσαίων μοντέλων που μέχρι πρότινος έβλεπε πωλήσεις να χάνονται προς μικρότερα οχήματα, κυρίως μικρομεσαία. Και είναι λογικό, από εκεί που κάποιος σκεφτόταν πως μπορούσε να αγοράσει ένα SUV αλλά δεν ήθελε να πληρώνει την κατανάλωση, τώρα βρήκε τη λύση στο υγραέριο.

Έτσι ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο με εγγενώς υψηλότερη κατανάλωση ξαναμπαίνει στο παιχνίδι της αγοράς. Το υγραέριο, είτε εργοστασιακά τοποθετημένο, είτε τοποθετημένο μετά την αγορά, μειώνει το κόστος καυσίμου περίπου στο μισό και κάνει τη χρήση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου ιδιαίτερα οικονομική.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και στην επιλογή κινητήρα οποιοδήποτε μοντέλου. Δηλαδή τώρα μπορεί κανείς άφοβα να διαλέξει μια ισχυρότερη έκδοση και να τη γυρίσει σε υγραέριο, χωρίς να φοβάται την κατανάλωση και το κόστος του καυσίμου.

Αυτό δεν αυξάνει αυτομάτως τη διαθέσιμη γκάμα αυτοκινήτων προς αγορά; Δεν δίνει τη δυνατότητα να διαλέξει κανείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, ή κυβισμού χωρίς το άγχος της κατανάλωσης;

Αυτή βέβαια είναι η μία όψη του νομίσματος, γιατί για άλλους το υγραέριο περιέργως δημιουργεί ενδοιασμούς και περιορίζει την γκάμα. Κάποιοι για παράδειγμα απορρίπτουν τα τούρμπο αυτοκίνητα φοβούμενοι πως η τεχνολογία του κινητήρα τους δεν ταιριάζει με το υγραέριο.

Ρωτήσατε όμως πριν αγοράσετε; Γιατί υπάρχουν συστήματα για όλους τους κινητήρες, ατμοσφαιρικούς ή τούρμπο, αρκεί να το επιβεβαιώσετε πριν την αγορά.

Aρα τέτοιος περιορισμός δεν υφίσταται. Αυτό που μπορεί να περιορίζει τις επιλογές είναι ο προϋπολογισμός του κόστους εγκατάστασης, ή του κόστους επιλογής μιας εργοστασιακής έκδοσης με υγραέριο. Στοιχίζει κάτι παραπάνω είναι αλήθεια, και όταν κοιτάς για αγορά αυτοκινήτου, αν αφαιρέσεις το κόστος του υγραερίου, ίσως αναγκαστείς να κατεβείς σε κατηγορία, σε έκδοση ή κινητήρα.

Εσείς το προϋπολογίζετε; Αγοράζετε νέο αυτοκίνητο με το υγραέριο στο μυαλό σας; Κάνετε σχετική έρευνα πριν την αγορά; Και τελικά το υγραέριο νοιώθετε πως σας περιορίζει στην επιλογή; Λόγω κόστους; Ή μήπως σας ανοίγει και άλλες περιπτώσεις που μέχρι τώρα απορρίπτατε λόγω κατανάλωσης;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • jimeta

    Καλά δεν έχετε το Θεό σας στο περιοδικό,βάλατε άρθρο για αέριο και λέτε και παροτρήνεται τον κοσμάκη αν θέλει αέριο να πάει στα 3000cc,θα του πληρώσετε εσείς την εφορία τα τεκμήρια συντήρηση κτλ,κιμπάρηδες του οτοτρίτι;αν ναί να πάρουμε όλοι μας.

      12
  • Στάθης

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα, που σχετίζεται με τα πολλά κυβικά, είναι το τεκμήριο, που κάνει αδύνατη την κατοχή των αυτοκινήτων αυτών, από μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Το τεκμήριο αυτοκινήτου 3000 κυβ. είναι 17.800 ευρώ και αν είσαι παντρεμένος προστίθενται άλλα 5.000 ευρώ και αν έχεις δικό σου σπίτι προστίθενται και άλλα ευρώ κάτι που φέρνει το συνολικό ποσό, με το οποίο θα φορολογηθείς σε τέτοιο επίπεδο που ελάχιστοι μπορούν να το αντέξουν. Μην ξεχνάμε ότι τα τεκμήρια προσδιορίζουν το εισόδημα πάνω στο οποίο φορολογούμαστε και όχι το πραγματικό μας εισόδημα, το οποίο συνήθως είναι πολύ μικρότερο.

      8
  • ΑΠΚ

    Ορθά τα λέει ο κος Στάθης. Και προσθέτω και εγώ ότι ακόμα μια σοβαρή παράμετρος που αποθαρύνει τον όποιο υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει τριλιτρο αυτοκίνητο, είτε καινούριο είτε μεταχειρισμένο, είναι πέραν του τεκμηρίου, τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας που για ένα τρίλιτρο αμάξι αναλογα με το πότε κυκλοφόρησε κυμαίνονται μεταξύ 600ευρώ(αν είναι νέας τεχνολογίας ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων) έως 1150 ευρώ. Το υγραέριο είναι καλή λύση αν σου έχει μείνει κάποιο τέτοιο αμάξι (ακόμα και δίλιτρο) από τις παλιές καλές εποχές και λυπάσαι να το πουλήσεις για ένα κομμάτι ψωμί

      6
  • georgios

    Mα ειναι δυνατον να εχει καποιος τριλιτρο με αυτα τα τεκμηρια, τα τελοι κυκλοφοριας!

      2

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός