Συνέντευξη με τον Διονύση Μπατιστάτο, Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing VW

Συνέντευξη με τον Διονύση Μπατιστάτο, Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing VW

«Η VW βρίσκεται στο κέντρο της αγοράς»

(8/7/2011)

Στελέχη των εταιρειών μιλούν στο www.autotriti.gr σχολιάζοντας την έως τώρα πορεία της αγοράς αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

A.T.: Κάντε μας ένα σχόλιο για την πορεία των πωλήσεων της εταιρείας σας, σε σχέση, τόσο με την προ-κρίσης περίοδο, όσο και με την περσινή. &&&&

Δ. Μ.: Η Ελληνική Αγορά αυτοκινήτων έχει παρουσιάσει «πτώση» πωλήσεων συνολικά 65% στην περίοδο 2008 – 2011. Αυτή η πτώση έγινε σταδιακά, αφού «μοιράστηκε» κατά το ήμισυ περίπου ανά 18 μήνες. Βεβαίως, αυτή η «ποσοτική» μείωση έχει συνοδευτεί με σημαντική «ποιοτική» αναδιάρθρωση της αγοράς αλλά και της γενικής σχέσης του έλληνα οδηγού με την αγορά του καινούριου αυτοκινήτου.Πλέον, οι προτιμήσεις των αγοραστών είναι περισσότερο λογικές, οικονομικές λαμβάνουν πολύ σοβαρά το συνολικό κόστος χρήσης του αυτοκινήτου, καθώς και την συνολική αξία που παίρνουν για τα χρήματα τους.Οι πωλήσεις της μάρκας Volkswagen στην Ελληνική αγορά βρίσκονται εντός στόχων όσον αφορά στα μερίδια συμμετοχής τόσο των μοντέλων όσο και του συνόλου της μάρκας. &&&&

&&&& &&&& &&&&Α.Τ.: Από τα στοιχεία που διαθέτετε, πόσο έχει βοηθήσει το μέτρο της απόσυρσης;
Δ.Μ.: Το μέτρο της απόσυρσης έχει βοηθήσει πολύ λίγο την αγορά. &&&&

&&&&Α.Τ.: Με βάση τις εκτιμήσεις σας, πως αναμένετε να κινηθεί η αγορά το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους;
&&&&
Δ.Μ.: Δεν αναμένουμε ιδιαίτερες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, για το επόμενο διάστημα. &&&&

Α.Τ.: Ποιες πρωτοβουλίες, σε κυβερνητικό επίπεδο, θεωρείτε ότι θα βοηθούσαν την αγορά αυτοκινήτου σε αυτή τη δύσκολη περίοδο;

&&&&Δ.Μ.: Η σταθερή νομοθεσία και φορολογία στην αγορά και την χρήση του αυτοκινήτου, εκτιμούμε ότι θα βοηθούσε τη γενικότερη κατάσταση. &&&&

Α.Τ.: Ποιες κινήσεις έχετε κάνει (προσφορές, δώρα, εκπτώσεις κ.λπ.), προκειμένου να προσελκύσετε τους υποψήφιους αγοραστές;
&&&&
Δ.Μ.: Η εταιρία Volkswagen βρίσκεται στο κέντρο της αγοράς, της κοινωνίας και των αναγκών των οδηγών οι οποίες διαρκώς αλλάζουν με διαφορετικό τρόπο σε κάθε χώρα. Αυτό που έχει σημασία είναι πάνω από όλα να προσφέρεις τα σωστά αυτοκίνητα στις επίκαιρες και μελλοντικές ανάγκες του πελάτη σε σωστές τιμές. Έτσι, εδώ και 2 χρόνια έχουμε λανσάρει όλες τις τεχνολογικά εξελιγμένες προτάσεις με αυτοκίνητα που «καίνε» ελάχιστα, ρυπαίνουν πολύ λίγο, σε πολύ χαμηλές τιμές.
&&&&Έχουμε φέρει τα σωστά μοντέλα για τις εποχές όπως: Polo Blue Motion - Blue Motion Technology - Polo 70HP- Golf 1.2 85 HP και 105HP -Passat 1.4 122BMT -Tiguan 122HP BMT, σε πολύ ελκυστικές τιμές . &&&&

Επίσης στις υπηρεσίες After Sales έχουμε θέσει ως βασική προτεραιότητα την επίτευξη ακόμα χαμηλότερου κόστους χρήσης για τους πελάτες μας μέσα από συγκεκριμένα προγράμματα συντήρησης αλλά και ειδικές καμπάνιες. Ως παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε την καμπάνια δωρεάν έλεγχου κατανάλωσης καυσίμου που υλοποιήσαμε πρόσφατα και εντάσσεται στην φιλοσοφία Think Blue της Volkswagen, προκειμένου οι πελάτες μας να διατηρούν σε χαμηλό επίπεδο τις δαπάνες χρήσης του δικού τους Volkswagen αλλά και να συμβάλουν έμπρακτα στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Επίσης, μόλις ξεκίνησε μία νέα σειρά γνήσιων αναλώσιμων ανταλλακτικών με ακόμα χαμηλότερες τιμές για τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 5 ετών. Παράλληλα, αναπτύσσουμε στο δίκτυό μας την νέα υπηρεσία «EconomyMotion» για την μετατροπή των αυτοκινήτων Volkswagen σε υγραεριοκίνητα, με την χρήση των πιο προηγμένων τεχνολογικά συστημάτων υγραεριοκίνησης.
Toyota
Audi