2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κρατάει, γέρνει σε λογικές ποσότητες, διατηρεί την πορεία του μέσα στην στροφή και οι αντιδράσεις του είναι απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες.
Κινητήρες: - Οδική συμπεριφορά
15.464 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2011)
Τo νέο Kia θα είναι διαθέσιμο
Το 3ης γενιάς Kia Rio είναι προσεκτικά εξελιγμένο σε όλους τους τομείς που απασχολούν τους αγοραστές των μικρών αυτοκινήτων.
Αποκάλυψη όμως είναι ο νέος3κυλινδρος 1,1 κινητήρας dieselτων 75 ίππων και των 170 Nmροπής. Σαφώς πιο ευχάριστοςαπό τον προαναφερθέντα 1,4 σεενδιάμεσες επιταχύνσεις και σαφώς πιο οικονομικός.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Έκδοση | &&&& 1,2 | &&&& 1,4 | &&&& 1,1D | &&&&
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)* | &&&& 85/6.000 | &&&& 109/6.300 | &&&& 75/4.000 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | &&&& 121/4.00 | &&&& 137/4.200 | &&&& 170/1.500-2.750 | &&&&
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&& 13,1 | &&&& 11,5 | &&&& 16,1 | &&&&
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&& 168 | &&&& 183 | &&&& 160 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&& 5,0 (4,8) | &&&& 5,3 (5,1) | &&&& (3,6/3,2**) | &&&&
Εκπομπές C02 (γρ./χλμ.) | &&&& 114 (109) | &&&& 124 (119) | &&&& (94/85**) | &&&&
Bάρος (κιλά) | &&&& 1.029 | &&&& 1.066 | &&&& 1.116 | &&&&
Αναρτήσεις: McPherson και αντιστρεπτική μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω, Φρένα: Αερ. δίσκοι μπροστά και δίσκοι πίσω με ABS και ESP, Τιμόνι: Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση, ΜήκοςxΠλάτοςxYψος (χλστ.): 4.045X1.720X1.455, Μεταξόνιο (χλστ.): 2.570
*Εργοστασιακές τιμές, οι τιμές σε παρένθεση αφορούν στις εκδόσεις με σύστημα ISG, **&&&&με ISG και eco
Στο δρόμο
&&&& Η πολύ καλή θέση οδήγησης, ηανάλογη εργονομία και το αναπαυτικό κάθισμα είναι τα πρώτα θετικάστοιχεία που εκτιμάς. Η μόνη μαςένσταση έχει να κάνει με την ορατότητα πίσω που, λόγω σχεδιασμού, είναι κάπως περιορισμένη.
Μόλις αρχίσουν να κυλούν οιτροχοί, το πρώτο πράγμα που σεκερδίζει είναι η ποιότητα κύλισηςκαι η άνεση που προσφέρει ηανάρτηση, χωρίς μάλιστα να δείχνει πλαδαρό στις στροφές. Ίσωςτο ηλεκτρικό τιμόνι του να μηνέχει τη απόλυτη αίσθηση, σίγουραόμως το Rio είναι το πιο ενδιαφέρον Kia που μπορεί να οδηγήσεικανείς σήμερα.
Κρατάει, γέρνει σε λογικές ποσότητες, διατηρεί την πορεία τουμέσα στη στροφή και οι αντιδράσεις του είναι απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες. ¶λλωστε,υπάρχει και το στάνταρ ESP μελειτουργία υποβοήθησης στηνανηφόρα. Σε συνθήκες έντονηςπίεσης, η πίσω ανάρτηση θα κάνειμια-δυο παραπάνω ανεπιθύμητεςκινήσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται η συνολικήθετική εικόνα του αυτοκινήτου στοδρόμο.
Σύμμαχος στο έργο του οδηγούείναι ο ακριβής επιλογέας, αλλάκαι τα φρένα που ξεχωρίζουν γιατην αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους. Στον ανοιχτό δρόμο,το Rio είναι ήσυχο και σε αυτόβοηθά η αρκετά μακριά 6η σχέση.