Σημαντικά βελτιωμένο σε σταθερότητα και οδηγική αίσθηση
είναι το νέο Aveo που εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε γρήγορους ρυθμούς.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σημαντικά βελτιωμένο σε σταθερότητα και οδηγική αίσθηση είναι το νέο Aveo που εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε γρήγορους ρυθμούς.

Στο δρόμο: Με σίγουρο πάτημα και καλή άνεση

46.355 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2011)

Η αύξηση του μεταξονίου και


Στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και
η υποστροφή πολύ περιορισμένη.

Στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και η υποστροφή πολύ περιορισμένη.

των μετατροχίων, ένεκα της καινούριας πλατφόρμας και του πιοσυμπαγούς πλαισίου, επιτρέπει στοκαινούριο Aveo σαφώς αισθητά καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά σεσχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το βασικό στοιχείο που μεταδίδει στον οδηγό του, είναι η ασφαλής αίσθηση στην οδήγηση και ηευκολία των χειρισμών κατά τις αστικές μετακινήσεις, παρά τις σχετικάαυξημένες διαστάσεις του. Επίσης,η περιμετρική ορατότητα ικανοποιείκαι μόνο οι φαρδιές πίσω κολόνεςδημιουργούν «νεκρή» γωνία στοοπτικό πεδίο. Η ανάρτηση, απότην πλευρά της -με τα γόναταΜακΦέρσον μπροστά και την αντιστρεπτική και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω- έχει ρυθμιστεί ειδικά γιατην Ευρώπη και δεν είναιούτε πολύ μαλακή αλλάούτε και σφιχτή, ώστε ναέχει μια κατάλληλη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Γεγονός που ισχύει και στηνπράξη, αφού απορροφά με καλότρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος που γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό, λόγω κυρίωςτων μεγάλων ζαντών των 17 ιντσών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (205/50), όπως εκείνα που«φορούσε» το αυτοκίνητο της δοκιμής. Κινούμενο εκτός πόλεωςστις ευθείες των εθνικώνοδών, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Εδώ, το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση έχει το απαραίτητο «σφίξιμο», ενώ σε ενδεχόμενοαπότομης επιβράδυνσης, τα φρέναείναι αποτελεσματικά (100-0χλμ./ώρα σε 40,9 μ. έναντι 45,4 μ.το παλαιότερο Aveo). Περνώνταςσε μια διαδρομή με στροφές, τοαμάξωμα του νέου Aveo παρουσιάζει λογικές κλίσεις υπό πίεση, όπουοι υποστροφικές τάσεις είναι πολύπεριορισμένες (λόγω και των μεγάλων ζαντών – ελαστικών), όπως καιη υπερστροφή σε ενδεχόμενο απότομου αφήματος του γκαζιού στηνκορυφή της στροφής. Σε κάθε περίπτωση, το στάνταρ ESP επεμβαίνει εγκαίρως και αποτρέπει τιςόποιες ανεπιθύμητες καταστάσειςαυξάνοντας με τη σειρά του τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλή αμεσότητα, ωστόσο στιςστροφές ελαφραίνει και αποκόπτειμερικώς τον οδηγό από τα τεκταινόμενα του δρόμου.

Αναρτήσεις-φρένα-τιμόνι &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα McPherson και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Μπροστινά φρένα
Αερ. Δίσκοι 256 χλστ.
Πίσω φρένα
Ταμπούρα 200 χλστ.
100-0 (χλμ./ώρα)
40,9
Υποβοήθηση τιμονιού
Υδραυλική
Στροφές τιμονιού
2,7
Κύκλος στροφής (μ.)
10,6

PEIRAIOS LEASING
OPEL