Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 7.790 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση), ενώ το κιτ LPG χρεώνεται 1.300 ευρώ επιπλέον.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 7.790 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση), ενώ το κιτ LPG χρεώνεται 1.300 ευρώ επιπλέον.

Chevrolet Spark 1,0 LPG

(25/11/2011)

Το Chevrolet Spark κάνει περαιτέρω αισθητή την παρουσία του, καθώς είναι διαθέσιμο και με κιτ υγραεριοκίνησης. Η ελληνική αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε άμεσα στα νέα δεδομένα της αγοράς και προσφέρει όλα της τα μοντέλα τόσο κατά την αγορά όσο και εκ των υστέρων, με ένα πιστοποιημένο σύστημα υγραεριοκίνησης της καταξιωμένης ιταλικής φίρμας Tartarini.


Καμία διαφορά στις επιδόσεις, στην ποιότητα λειτουργίας και στην οδική του συμπεριφορά δεν παρουσιάζει το υγραεριοκίνητο Spark.

Καμία διαφορά στις επιδόσεις, στην ποιότητα λειτουργίας και στην οδική του συμπεριφορά δεν παρουσιάζει το υγραεριοκίνητο Spark.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο εσωτερικό τίποτα δεν τρίζει, και δεν υπάρχει καμία κατασκευαστική αστοχία, ενώ ο πίνακας οργάνων που θυμίζει αντίστοιχο μοτοσικλέτας πραγματικά σου φτιάχνει το κέφι. Η μόνη διαφορά εδώ έχει να κάνει με το κουμπί που ενεργοποιεί την υγραεριοκίνητη λειτουργία κάτω και αριστερά στο ταμπλό.

Φιλικό, ευέλικτο και άνετο, το Spark στο δρόμο κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο εντός των τειχών της πόλεως, όσο και εκτός αυτής. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης, ενώ στη συνολική αίσθηση ποιότητας κατά την κίνηση συμβάλλει και η απουσία ενοχλητικών τριγμών. Εκτός πόλεως τώρα, το μακρύ μεταξόνιο των 2.375 μέτρων φροντίζει για τη σταθερότητα του συνόλου σε ένα δρόμο με στροφές, όπου η κύρια αντίδραση είναι η -ελεγχόμενη- υποστροφή. Στην ευθεία, εμφανίζει σίγουρο πάτημα και σχετικά μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους.

Το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 995 κ.εκ. αποδίδει 68 ίππους και 93 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 15,5 δλ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 154 χ.α.ω. Για τη λειτουργία βενζίνης η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 119 γρ./χιλιόμετρο. Στην πράξη και κάτω από δύσκολες συνθήκες αστικής κίνησης, μετρήσαμε μια διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης και υγραερίου της τάξης των 0,4 λτ./100 χλμ. Και αν αυτή η διαφορά δε σας κάνει εντύπωση, σκεφθείτε πως το υγραέριο κίνησης κοστίζει περίπου το μισό από ότι η αμόλυβδη βενζίνη.

Hyundai
vw