Tο μοτέρ είναι εξαιρετικό. Έχει δύναμη και ροπή σε όλο το εύρος των στροφών, ώστε ποτέ να μην αφήνει τον 1,5 τόνο της BMW εκτεθειμένο.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο μοτέρ είναι εξαιρετικό. Έχει δύναμη και ροπή σε όλο το εύρος των στροφών, ώστε ποτέ να μην αφήνει τον 1,5 τόνο της BMW εκτεθειμένο.

BMW 118i Auto

(19/1/2012)

Πριν από μερικά χρόνια, η επιλογή της μικρομεσαίας BMW με χαμηλά κυβικά, κάτω από 2 λίτρα, αποτελούσε ένα συμβιβασμό. Το μοτέρ ήταν λίγο για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Με τη νέα γενιά του μοντέλου αυτό άλλαξε, αφού οι κινητήρες τούρμπο του 1,6 λίτρου παίρνουν, πλέον, στους ώμους τους το βάρος της ανάδειξης των δυναμικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Το ίδιο συμβαίνει και με την τοποθέτηση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, που όχι μόνο λειτουργεί υποδειγματικά, αλλά έχει και το πλεονέκτημα ότι «απλώνει» τη δύναμη του κινητήρα στις περισσότερες σχέσεις που έχει η αγορά της κατηγορίας αυτή τη στιγμή. Με κόστος 2.500 ευρώ είναι λίγο φθηνότερο από εκείνο της Audi, αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει τα λεφτά του, αφού αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του μοντέλου.


Στο εσωτερικό της BMW 1, ο χαρακτήρας πλαισιώνεται από το δυναμισμό και υλοποιείται με κορυφαία ποιότητα.

Στο εσωτερικό της BMW 1, ο χαρακτήρας πλαισιώνεται από το δυναμισμό και υλοποιείται με κορυφαία ποιότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην πράξη: Ο ιδανικός συνδυασμός
Στην 118i o ο κινητήρας είναι ο γνωστός από τα Mini και Peugeot, 1.600άρης τούρμπο με άμεσο ψεκασμό που εδώ λέγεται TwinPower και δίνει 170 ίππους. Με λίγα λόγια, το μοτέρ είναι εξαιρετικό. Έχει δύναμη και ροπή σε όλο το εύρος των στροφών, ώστε ποτέ να μην αφήνει τον 1,5 τόνο της BMW εκτεθειμένο, έχει μεταξένια και γραμμική λειτουργία, ενώ καταναλώνει πολύ λογικά ακόμα και αν πιέζεται, με τη βοήθεια του Start&Stop που είναι μέρος του πακέτου efficient dynamics. Το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, κάνει εξαιρετικά ό,τι περιμένεις από τα κιβώτια αυτής της τεχνολογίας. Με τη βοήθεια του συστήματος που ρυθμίζει κιβώτιο, τιμόνι, γκάζι και ανάρτηση σε 4 modes, οι αλλαγές στο Sport mode γίνονται αργά, ή στο χειροκίνητο πρόγραμμα δεν αλλάζουν ούτε στον κόφτη. Έτσι το μόνο που μένει είναι η έλλειψη paddles από το τιμόνι για μεγαλύτερη ευκολία. Πακέτο με τη μεταξένια λειτουργία του μοτέρ πάει και η λειτουργία του κιβωτίου, το οποίο δεν έχει κανένα πρόβλημα να ανεβοκατεβάζει σχέσεις, ακόμα και αν δεν είναι διπλού συμπλέκτη.

Παραδοσιακή αρχιτεκτονική, αλλά 8 σχέσεις
Η σειρά 1 της BMW είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Πρόκειται για ένα κιβώτιο απλού τύπου με μετατροπέα ροπής και όχι για κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, του οποίου η καινοτόμα αρχιτεκτονική των γραναζιών επιτρέπει μεγαλύτερο αριθμό και καλύτερη κλιμάκωση σχέσεων, με ελάχιστη αύξηση βάρους σε σχέση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του ίδιου μοντέλου. Το κιβώτιο διαθέτει λειτουργία Steptronic για χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων μέσω ηλεκτρονικού επιλογέα. Επίσης, μέσω του Driving Experience Control που διαθέτει το όχημα και μπορεί να αλλάζει τις παραμέτρους οδήγησης από Comfort σε Sport +, αλλάζει και ο τρόπος αντίδρασης του κιβωτίου στις αλλαγές, μαζί με την απόκριση στο γκάζι, το βάρος του τιμονιού και το σετάρισμα των αμορτισέρ.

FORD E-TRANSIT
NISSAN