Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης MultiDrive-S, το Yaris γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης MultiDrive-S, το Yaris γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Στο δρόμο: Ευχρηστία στο... Full

(10/2/2012)

Χωρίς αμφιβολία, το Yaris έχει κερδίσει τα μάλα στον τομέα της ευχρηστίας και ειδικά στην κίνηση στην πόλη. Η λειτουργία του κιβωτίου είναι εξαιρετική, αλλά ακόμα και στη «σειριακή» του λειτουργία δεν κρατάει τις σχέσεις κάνοντας kick down στο πάτημα του γκαζιού. Μπορεί να έχει ομαλές αλλαγές σχέσεων, αλλά το χαρακτηριστικό βουητό από τον κινητήρα κάνει αισθητή την παρουσία του σε συνδυασμό με μια αίσθηση ότι το αυτοκίνητο «πατινάρει» χωρίς φυσικά να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η αποζημίωση έρχεται από την άνεση να οδηγάς με τα χέρια συνεχώς στο τιμόνι και να πατάς μόνο γκάζι και φρένο. Κατά τα άλλα, το αυτόματο Yaris διατηρεί τη σταθερότητα στην ευθεία και τα προβλέψιμα χαρακτηριστικά στις στροφές, των εκδόσεων με χειροκίνητο κιβώτιο. Πατάει καλά και δίνει μια αίσθηση σιγουριάς στις υψηλές ταχύτητες, ενώ στρίβει με περισσότερη ασφάλεια, υπό την «προστασία» μάλιστα του στάνταρ ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (VSC). Επιπλέον, το τιμόνι με τη μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ελαφρύ στις χαμηλές αστικές ταχύτητες και βαραίνει όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί παρέχοντας καλή αμεσότητα και πληροφόρηση. Τα φρένα με την σειρά τους είναι αποτελεσματικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto