Στα τελικά στάδια εξέλιξης είναι η 918 Spyder και σύμφωνα να με τους ανθρώπους της Porsche θα είναι ικανή για 7λ και 22 δλ το γύρο στο θρυλικό Νύρμπουργκρινγκ.

Στα τελικά στάδια εξέλιξης είναι η 918 Spyder και σύμφωνα να με τους ανθρώπους της Porsche θα είναι ικανή για 7λ και 22 δλ το γύρο στο θρυλικό Νύρμπουργκρινγκ.

Η εξέλιξη της Porsche 918 Spyder

(26/3/2012)

Η εξωτική Porsche 918 Spyder βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της και η θρυλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα σχετικές φωτογραφίες και στοιχεία.

Το νέο και οικολογικό supercar της γερμανικής εταιρείας θα αντικαταστήσει την Carrera GT και αναμένεται να παρουσιαστεί το 2013. Η νέα 918 Spyder είναι ένα οικολογικού χαρακτήρα supercar, το οποίο υιοθετεί την plug-in υβριδική τεχνολογία κινούμενο από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης και δύο «παράλληλους» ηλεκτροκινητήρες. Πίσω από την πλάτη των δύο επιβατών βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 βενζινοκινητήρας, με χωρητικότητα 4,6 λίτρων και όριο περιστροφής του τις 9.000 σ.α.λ., ο οποίος θα αποδίδει περί τους 570 ίππους. Υπάρχουν όμως και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για τον εμπρός άξονα (με σταθερή σχέση μετάδοσης) και έναν για τον πίσω, ο οποίος θα αποτελεί ουσιαστικά τον αρωγό του βενζινοκινητήρα. Σε ότι αφορά στην απόδοση τους, σύμφωνα με την Porsche η αποδιδόμενη ισχύς για αυτόν που βρίσκεται στο εμπρός μέρος θα είναι 122 ίπποι και για εκείνον που βρίσκεται πίσω, 109 ίπποι. Συνδυαστικά, το όλο «πακέτο», θα αποδίδει 770 ίππους, τιμή που καθιστά τη νέα 918 Spyder ως την ισχυρότερη Porsche ευρείας παραγωγής στην ιστορία της μάρκας. Σε ότι αφορά τη ροπή, συνδυαστικά η μέγιστη τιμή της θα υπερβαίνει τα 750 Nm.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η 918 Spyder θα είναι σε θέση να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3 δλ., ενώ η τελική θα είναι πάνω από 325 χλμ./ώρα (125 χλμ./ώρα όταν το αυτοκίνητο οδηγείται αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο και μέχρι 25 χλμ.). Και όλα αυτά, με τη μέση κατανάλωση 3 λτ/100 χλμ (CO2: 70 γρ./χλμ. Η μήκους 4,643 μ. πλάτους 1,94 μ. και ύψους 1,167 μ. 918 Spyder θα διαθέτει πέντε προεπιλεγμένα προγράμματα λειτουργίας (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ενεργές αναρτήσεις PASM με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, κεραμικά φρένα και ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης.
Toyota
test center