Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Στο εσωτερικό του νέου Civic η ποιότητα έχει αναβαθμιστεί φοβερά, ενώ ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση.

Το Golf έχει το πιο αδιάφορο αισθητικά, αλλά και το πιο καλοφτιαγμένο εσωτερικό από όλα.

Στο Peugeot η σχεδίαση δεν εντυπωσιάζει, αλλά η άνεση και η ποιότητα υλικών εκπλήσσουν ευχάριστα.

Στο Auris η ποιότητα ακολουθεί τα καλά ιαπωνικά πρότυπα, αλλά οι χώροι για μικροαντικείμενα περιορίζονται από τη δύσχρηστη κεντρική κονσόλα.

To Astra είναι εντυπωσιακό εσωτερικά, με καλή ποιότητα υλικών αλλά μέτρια συναρμογή.

Εσωτερικό: Πιο ποιοτικά τα Golf και Civic

67.155 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2012

Η ολοκληρωμένη φύση των μοντέλων της δοκιμής καθορίζεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την εικόνα και τις ανέσεις στο εσωτερικό τους. Σε αυτό τον τομέα ο ανταγωνισμός έχει να επιδείξει έξυπνες λύσεις, αλλά, πάνω απ’ όλα προσοχή στη λεπτομέρεια. Στο δια ταύτα, το νέο Civic έχει κάνει άλματα προόδου, όσον αφορά στην ποιότητα του εσωτερικού, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του. Έτσι έχει καταστεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της κατηγορίας. Για την ακρίβεια, οι βασικές γραμμές έχουν παραμείνει οι ίδιες, με ξεχωριστά επίπεδα στο ταμπλό και λογική σχεδιασμού εστιασμένη στον οδηγό. Ωστόσο, τώρα όλο το ταμπλό είναι καλυμμένο με αφρώδες πλαστικό πολύ καλής ποιότητας, ενώ η συναρμογή όλων των επιμέρους πλαστικών είναι κορυφαία, και δεν αφήνουν κανένα τριγμό να ακουστεί. Η εργονομία είναι πολύ προσεγμένη, αν και ορισμένα παράπονα μπορεί να ακουστούν για τη λειτουργικότητα του trip computer. Η κατάσταση στο Honda είναι πολύ κοντινή στην κορυφή της κατηγορίας που ορίζεται από το κραταιό Golf. Στο εσωτερικό του μικρομεσαίου VW η απλότητα σχεδιασμού αποτελεί ανασταλτικό παράδειγμα για ορισμένους, αλλά η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής δεν βρίσκει (ακόμα) αντίπαλο. ¶λλωστε, σε αυτή την απλότητα βασίζεται και η κορυφαία χρηστικότητα στο εσωτερικό με «καθαρές» σχεδιαστικές επιλογές και προσιτή εργονομία. Το Astra προσπάθησε πολύ να βελτιώσει τα κακώς κείμενα της προηγούμενης γενιάς του, όσον αφορά στη χρηστικότητα και στην εργονομία. Έτσι η φορτωμένη κεντρική κονσόλα δείχνει εντυπωσιακή, ενώ είναι αρκετά χρηστική, αφού οι διακόπτες είναι λογικά ενοποιημένοι. Όσον αφορά στην ποιότητα και τη συναρμογή, τα πλαστικά είναι σκληρά ως επί το πλείστον, ενώ οι πολλές πλαστικές επιφάνειες φανερώνουν μια σχετική ευπάθεια, όσον αφορά στη συναρμογή τους. Στο Auris η απλότητα κυριαρχεί στο σχεδιασμό του εσωτερικού, με το πιο ενδιαφέρον αισθητικό στοιχείο να εστιάζεται στην αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, η οποία όμως εξαφανίζει του αποθηκευτικούς χώρους κοντά στο οδηγό. Τουλάχιστον η εργονομία δεν κάνει ακροβασίες, ενώ η απτή ποιότητα των πλαστικών κυμαίνεται σε καλά επίπεδα και η συναρμογή δείχνει ανθεκτική. Το εσωτερικό του 308 δείχνει σχετικά άνευρο σχεδιαστικά, ωστόσο, το σύνολο του ταμπλό είναι καλυμμένο με αφρώδες πλαστικό και η συναρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι ανθεκτική και δεν αφήνει τριγμούς να ακουστούν. Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η εργονομία, αν και για την πληροφόρηση του οδηγού από την οθόνη ενδείξεων δεν αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρηστική.

Tags: HONDA CIVIC