Στη «μάχη» για την καλύτερη σχέση απόδοσης-οικονομίας έχουν μπει για τα καλά, και στη ζωή της ελληνικής αγοράς, οι κινητήρες diesel.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη «μάχη» για την καλύτερη σχέση απόδοσης-οικονομίας έχουν μπει για τα καλά, και στη ζωή της ελληνικής αγοράς, οι κινητήρες diesel.

Το μικρόν και diesel έχει…

(1/6/2012)

Από τους κινητήρες diesel, όσοι είναι μικρού κυβισμού διεκδικούν, λογικά, τη μερίδα του λέοντος, εξοπλίζοντας πολλά δημοφιλή μοντέλα. Καταγράφουμε τα δεδομένα και αναφέρουμε.

Σε προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στην εξέλιξη της τεχνολογίας που έχει καταφέρει να συνδυάσει την υψηλή απόδοση με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μέσα από downsized λύσεις, βενζίνης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ανακαλύψαμε ότι η εξέλιξη αυτή έχει αποφέρει όχι μόνο περιορισμό του όγκου των κυλίνδρων, αλλά και του αριθμού τους.
 Όσον αφορά στους κινητήρες diesel, τα πράγματα είναι πιο απλά, αλλά εξίσου αποδοτικά. Εδώ δε λείπει από πουθενά το τούρμπο, κατά κύριο λόγο τα σύνολα είναι 4κύλινδρα, ενώ η χωρητικότητα τους κυμαίνεται μεταξύ 0,8 και 1,4 του λίτρου, εφόσον μιλάμε για τις πιο «μαζεμένες» οικονομικά λύσεις. Ωστόσο, σε μία «downsized» αγορά, όπως αυτή της Ελλάδας, σε αυτό το εύρος κυβισμού συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εδώ, αξίζει να σημειωθεί ότι, το «γενεαλογικό» δέντρο των κινητήρων είναι πιο πολύπλοκο, αναδεικνύοντας συγγένειες που δεν έχουν να κάνουν μόνο με μοντέλα που ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Σε κάθε περίπτωση, δε λείπει η υψηλή εμπλεκόμενη τεχνολογία που φροντίζει για τον αποτελεσματικότερο ψεκασμό και την καλύτερη δυνατή διαχείριση του μείγματος, τη στιγμή που αυτό που προσφέρεται αφειδώς είναι η ροπή σε συνδυασμό με πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση.
peugeot
NISSAN