Ο 1,3 Multijet II
κινητήρας της Fiat, 
χρησιμοποιεί τεχνολογία 
common rail επόμενης γενιάς που εξασφαλίζει καλύτερο ψεκασμό του καυσίμου.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,3 Multijet II κινητήρας της Fiat, χρησιμοποιεί τεχνολογία common rail επόμενης γενιάς που εξασφαλίζει καλύτερο ψεκασμό του καυσίμου.

1,3 Multijet II: Το πολυεθνικό πασπαρτού

(1/6/2012)

Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους και τους πιο διάσημους, ιταλικής καταγωγής, κινητήρες της αγοράς που συναντάται σε πολλές εκδόσεις και κάτω από το καπό πολλών και ετερόκλητων μοντέλων. Έχει ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από 75 μέχρι 95 ίππους και ροπή μέχρι 200 Nm. Τοποθετείται σε πολλά μοντέλα του ομίλου Fiat (Punto, Panda, 500, Qubo, Alfa Romeo MiTo, Lancia Ypsilon), και πολλά μοντέλα του ομίλου της GM (Opel Corsa, Astra, Meriva, Chevrolet Aveo) και το Ford Ka αλλά και στο Suzuki Swift, ενώ συνδυάζεται με κιβώτια 5 και 6 σχέσεων, ενώ η μέση κατανάλωση του ξεκινάει από τα 3,5 λτ./100χλμ. με τις εκπομπές ρύπων να πέφτουν στα 90 γρ./χλμ., με τη βοήθεια και του συστήματος Start&Stop.


Fiat Punto

Fiat Punto

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι κινητήρες πετρελαίου Multijet II, χρησιμοποιούν τεχνολογία common rail επόμενης γενιάς, που εξασφαλίζει καλύτερο ψεκασμό του καυσίμου, αυξάνοντας τους ψεκασμούς από 5 σε 8 για κάθε κύκλο καύσης. Σε συνεργασία με τον εντελώς νέο ψεκαστήρα καυσίμου, που ελέγχει την ποσότητα του πετρελαίου που ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης με υψηλότατο βαθμό ακριβείας, η διαδικασία του ψεκασμού του καυσίμου είναι ταχύτερη και πιο «έξυπνη». Το σύστημα είναι πιο αθόρυβο από την προηγούμενη γενιά του, και επιτρέπει 3% οικονομία σε καύσιμο και 20% σε οξείδια του υδρογόνου. Παράλληλα, η τουρμπίνα που εξοπλίζει του κινητήρες diesel είναι μεταβλητής γεωμετρίας, με μικρότερο μέγεθος, αλλά εξίσου αποτελεσματική. Έτσι προκύπτει 20% περισσότερη ροπή, και 3% περισσότερη οικονομία καυσίμου και εκπομπές ρύπων από το συνδυασμό των νέων κινητήρων με κιβώτια πιο αραιής κλιμάκωσης.

Hyundai
vw