Ο τετρακύλινδρος diesel έχει «μόνο» 2.147 κυβικά, αποδίδει 204 ίππους και κυρίως 500 Nm ροπής,  που αποδεικνύονται μεγάλο προσόν και εκτός δρόμου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο τετρακύλινδρος diesel έχει «μόνο» 2.147 κυβικά, αποδίδει 204 ίππους και κυρίως 500 Nm ροπής, που αποδεικνύονται μεγάλο προσόν και εκτός δρόμου.

Κινητήρας - Tεχνικά - Εξοπλισμός

(22/5/2012)

Ο 2,2 λτ. 4κύλινδρος ντίζελ που κινεί την ML 250 CDI BlueTEC είναι –σύμφωνα με τη Mercedes- ο πιο δυνατός τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας παγκοσμίως, έχει δύο turbo, που λειτουργούν σε σειρά και εξασφαλίζουν αυτή την ελαστικότητα που τον χαρακτηρίζει από χαμηλά. Με τη γλώσσα των αριθμών αυτό μεταφράζεται σε 204 ίππους και 500 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα ήδη από τις 1.600 σ.α.λ. Καθόλου άσχημα για ένα τόσο μεγάλο 4x4, που επιπλέον χάρη στο σύστημα AdBlue (πρόσθετο ουρίας που μετατρέπει το 80% των οξειδίων του αζώτου στον καταλύτη SCR (Selective Catalytic Reduction) σε ακίνδυνο άζωτο και νερό). Πολύ καλή είναι η συνεργασία του κινητήρα και με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7 G-Tronic Plus, όπου το Plus σημαίνει πως είναι ριζικά ανανεωμένο και με περιορισμένες τριβές οπότε βοηθά με τη σειρά του στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών. Αυτό έχει πολύ καλή κλιμάκωση και γρήγορο kick down, ενώ ο επιλογέας του, όπως άλλωστε συνέβαινε και στην προηγούμενη ML και όχι μόνο, βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός είναι πρόθυμος σε κάθε πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ είναι ιδιαίτερα αθόρυβος χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση ακόμα και όταν η βελόνα του στροφόμετρου «μπει» στην κόκκινη περιοχή. Τέλος όσον αφορά στην κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, το trip computer έδειξε ακόμα και κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ., δηλαδή όσο «καίει» ένα 1.000άρι μικρό αυτοκίνητο.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&

Το trip computer της ΜL 250 CDI έδειξε κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι άνω των 500 χλμ. που κάναμε. Τιμή πραγματικά εντυπωσιακή για τη θηριώδη Mercedes.

Το trip computer της ΜL 250 CDI έδειξε κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι άνω των 500 χλμ. που κάναμε. Τιμή πραγματικά εντυπωσιακή για τη θηριώδη Mercedes.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)
2.143
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
204/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
500/1600
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
158
Βάρος (κιλά)
2.150
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός
ESP
σ
Αερόσακος οδηγού
σ
Αερόσακος συνοδηγού
σ
Πλευρικοί αερόσακοι
σ
Αερόσακοι οροφής
σ
Ηλ. παράθυρα μπροστά
σ
Ηλ. παράθυρα πίσω
σ
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
σ
Κλιματισμός
σ
Ηχοσύστημα
σ
Ζάντες αλουμινίου
σ
Τιμή από (ευρώ)
69.890
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

Toyota
test center