Μii – Επένδυση για την πόλη για λογαριασμό της Seat
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μii – Επένδυση για την πόλη για λογαριασμό της Seat

Μii – Επένδυση για την πόλη

16.098 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2012)

Η συνεργασία της SEAT με την VW αποδίδει καρπούς και στη δημοφιλή κατηγορία των μίνι. Σε μία κατηγορία που η ισπανική εταιρεία δε συμμετείχε από την εποχή του Arosa, αυτό γίνεται με τα καλύτερα εχέγγυα, αφού το Mii αποτελεί το αδελφό μοντέλο του, πρόσφατα παρουσιασμένου στον ειδικό τύπο, νέου VW up!. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά τα (πολλά) κοινά γνωρίσματα που έχει το Mii με το up! η τοποθέτηση των δύο μοντέλων αναμένεται να είναι διαφορετική, αφού η VW θέλει το up! να παίξει έναν πιο lifestyle ρόλο, ενώ το Mii θα κληθεί να αναδείξει το σπορτίφ προφίλ της φίρμας.

«Μεσογειακός μοντερνισμός»


Απλό, αλλά όχι απλοϊκό το εσωτερικό του Mii διακρίνεται για την καλή του εργονομία και πληρότητα.

Απλό, αλλά όχι απλοϊκό το εσωτερικό του Mii διακρίνεται για την καλή του εργονομία και πληρότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Έτσι αποκαλεί η SEAT τη σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθεί το Mii και η οποία του προσδίδει περισσότερο ταμπεραμέντο, έναντι του συντηρητικού up!. Χαρακτηριστικά είναι τα μπροστινά φώτα που έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα που καταλήγει σε μία πιο σουλουπωμένη εκδοχή της μάσκας της SEAT. Εξίσου γωνιώδης είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, με τριγωνικά σχέδια στα φώτα και ένα πιο απλοϊκό μοτίβο από αυτό του up! που φανερώνει ότι τα φώτα δεν είναι μέρος της πίσω πόρτας, αλλά του αμαξώματος. Με μήκος 3,56 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, η συμπαγής αισθητική του Mii τονίζεται από τους ακροβολισμένους στα άκρα τους τροχούς και αναδεικνύει την προσπάθεια για βέλτιστη αξιοποίηση των εσωτερικών χώρων.

Από μέσα δεν του λείπει τίποτα
Στο εσωτερικό η αισθητική του είναι λιτή, αλλά όχι απλοϊκή, αφού η βάση δίνεται στην ευκολία χρήσης και τη σωστή εργονομία. Τα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και φαρδιά βάση. Εξάλλου και οι χώροι δε θυμίζουν μίνι μοντέλο, με το χώρο αποσκευών να είναι 251 λίτρα, ένα νούμερο που μπορεί να φτάσει τα 951, εφόσον πέσουν οι ασύμμετρα αναδιπλούμενες πλάτες του πίσω καθίσματος. ¶λλο ένα σημείο άξιο προσοχής είναι το σύστημα infotainment, που είναι αποσπώμενο και προσφέρει σύνδεση με το απλό ηχοσύστημα του μοντέλου. Μέσω του συστήματος αυτού, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε σύστημα πλοήγησης με λογισμικό που του «μαθαίνει» να οδηγεί οικονομικά, ενώ μπορεί να το αναβαθμίσει με διάφορα apps που θα κατεβάσει από το διαδίκτυο.

Νέοι 3κύλινδροι 1 λίτρου κινητήρες
Σε αντίθεση με πολλά νέα μοντέλα, το Mii, όπως και το up! επωφελούνται μιας νέας γενιάς 3κύλινδρων κινητήρων 1 λίτρου που στόχο έχουν την ικανή δύναμη, αλλά, κυρίως, την οικονομία. Όσον αφορά στο βενζινοκίνητο μοτέρ, έρχεται σε δύο εκδόσεις 60 και 75 ίππων που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ και οι δύο δεν εκπέμπουν πάνω από 97 γρ./χλμ. CO2, εφόσον εξοπλίζονται με το πακέτο Ecomotive (Start&Stop, ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης). Έτσι, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,2 λτ./100 χλμ., μία τιμή που φτάνει τα 4,5 και 4,7 λτ./χλμ. αντίστοιχα για κάθε ιπποδύναμη, χωρίς το πακέτο Ecomotive. Αυτό συνεπάγεται ένα ιδιαίτερα μεγάλο range, αν αναλογιστεί κανείς ότι το Mii χωράει 35 λίτρα βενζίνης. Λίγο αργότερα, το Mii θα αρχίσει να διατίθεται και με κινητήρα που καίει φυσικό αέριο και δεν επιβαρύνει με περισσότερα από 86 γρ./χλμ. CO2 την ατμόσφαιρα. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου εφοδιάζονται με χειροκίνητο 5άρι ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας
Μαζί με το ABS, τους πλευρικούς (θώρακος - κεφαλής) αερόσακους και τη βάση καθισμάτων Isofix, το Mii θα διατίθεται προαιρετικά με ESP σε συνδυασμό με το καινοτόμο σύστημα City Safety Assist. Αυτό λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα και μπορεί μέχρι και να φρενάρει τελείως το όχημα, αν ο οδηγός δεν πατήσει έγκαιρα φρένο και κριθεί ότι επίκειται σύγκρουση.

Mercedes
moto