Το 208 διαθέτει την τεχνολογία e-HDi στους 4 από τους 5 κινητήρες diesel.

Το 208 διαθέτει την τεχνολογία e-HDi στους 4 από τους 5 κινητήρες diesel.

Peugeot 208: O μικρο - υβριδισμός

(31/5/2012)

Η καινοτομική τεχνολογία μικρο-υβριδισμού e-HDI που παρουσιάστηκε στο Peugeot 508 και 308, το νέας γενιάς σύστημα Stop & Start θα τοποθετηθεί και στο νέο Peugeot 208.

Η καινοτομία αυτή βασίζεται στο συνδυασμό ενός κινητήρα diesel HDi Euro 5 και ενός αντιστρέψιμου εναλλάκτη, που εξασφαλίζουν τη λειτουργία Stop & Strat. Βασισμένο σε ένα σύστημα ελέγχου του εναλλάκτη (Volt Control) για ανάκτηση της ενέργειας κατά την επιβράδυνση και από μια υβριδική μπαταρία για να αποθηκεύει και να αποδίδει πρόσθετη ενέργεια κατά την εκκίνηση (e-booster), το σύνολο e-HDi επιτυγχάνει:
-μείωση κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% στην οδήγηση στην πόλη
-χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 5 γραμ./χλμ.
-επανεκκίνηση 40% (400ms) πιο γρήγορη από ένα Stop & Start με ενισχυμένη μίζα
-ενεργοποιήση του σβησίματος του κινητήρα από τα 20 χλμ./ώρα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, 8 χλμ./ώρα για σειριακό κιβώριο ταχυτήτων.
-αύξηση της ευχρηστίας του Stop & Start (αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών).
Ο δεύτερης γενιάς αντιστρέψιμος εναλλάκτης έχει ισχύ 2,2 kW και επιτρέπει έως 600.000 επανεκκινήσεις. Παρόλα αυτά, η λειτουργία Stop & Start μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό. Με το 208, αυτή η τεχνολογία, γίνεται προσιτή σε ένα μεγάλο αριθμό καταναλωτών ευνοώντας την μείωση της κατανάλωσης και της οδηγικής απόλαυσης. Το 208 διαθέτει την τεχνολογία e-HDi στους 4 από τους 5 κινητήρες diesel.
Nα σημειωθεί πως ανάλογη τεχνολογία φέρουν και πολλά μοντέλα της Citroen, στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο εταιρειών εντός του ομίλου PSA. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center