Αν την BMW την αγοράζεις για την οδική της συμπεριφορά με κλειστά μάτια, σίγουρα την αγοράζεις με ανοιχτά τα μάτια για τους κινητήρες της.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν την BMW την αγοράζεις για την οδική της συμπεριφορά με κλειστά μάτια, σίγουρα την αγοράζεις με ανοιχτά τα μάτια για τους κινητήρες της.

BMW 320d - Diesel για (τα) πάντα!

49.413 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2012)

Ένα εξαιρετικό μοντέλο, όπως είναι η καινούρια 3άρα της BMW αποτελεί μια δελεαστική πρόταση με τον 2λιτρο diesel κινητήρα της, που είναι ταυτόχρονα οικονομικός, πολιτισμένος και ισχυρός.

Για πολλούς είναι, αυτή τη στιγμή, το καλύτερο νέο μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας. Όπως και να εξεταστεί, premium και ακριβή, για αγορές όπως της Ελλάδας ή καλοφτιαγμένη και καθημερινή, για άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η νέα 3άρα της BMW είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Στην πράξη δεν της λείπει τίποτα, από φινέτσα και μούρη, μέχρι οδηγική ουσία και τεχνολογική αρτιότητα. Φυσικά αυτό ισχύει και για την 320d έκδοση του μοντέλου, που χρησιμοποιεί το 2λιτρο TwinPower Turbo Diesel κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Diesel αιχμή του δόρατος

Αν την BMW την αγοράζεις για την οδική της συμπεριφορά με κλειστά μάτια, σίγουρα την αγοράζεις με ανοιχτά τα μάτια για τους κινητήρες της. Και, επί τω προκειμένω, για το 2λιτρο diesel. Ο TwinPower Turbo πετρελαιοκινητήρας, εδώ εξετάζεται στην «απλή» και όχι Efficient Dynamics εκδοχή του, με ισχύ 184 ίππων, 380 Nm ροπής, μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και CO2 119 γρ./χλμ. Στην έκδοση με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της δοκιμής, τα νούμερα της κατανάλωσης γίνονται ελαφρώς καλύτερα, ενώ το συγκεκριμένο κιβώτιο δείχνει να ταιριάζει γάντι και στον κινητήρα και στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στο μοτέρ, εκεί που σίγουρα πλεονεκτεί είναι στον τομέα της πραγματικής κατανάλωσης. Αυτή μπορεί το trip computer να μη «συμφωνεί» πάντα με τα (χαμηλά) νούμερα του κατασκευαστή, αλλά στην πράξη η δύναμη δικαιολογεί απόλυτα την όποια παρέκκλιση. Παράλληλα, μετά τη δοκιμή της βενζινοκίνητης 328i, είναι λογικό ένα diesel μοτέρ να ακούγεται κάπως τραχύ στα αυτιά του οδηγού, συγκριτικά με ένα «μεταξένιο» βενζινοκίνητο. Αλλά στην ουσία η λειτουργία του είναι πολύ πολιτισμένη και γραμμική, ενώ δεν έχει κανένα πρόβλημα να ανεβαίνει και να κατεβαίνει στο φάσμα του στροφόμετρου. Φυσικά, η απόκριση στο γκάζι, συνδυαστικά με την απόκριση του κιβωτίου και την επιλογή “Sport” στο Driving Experience Control δε θυμίζουν ότι έχεις «μόλις» 184 ίππους στη διάθεσή σου. ¶λλωστε, τα 380 Nm ροπής καλύπτουν κάθε κενό…

Και στο δρόμο BMW…

Ο κύριος λόγος αγοράς του μοντέλου παραμένει η οδική του συμπεριφορά. Καλοζυγισμένη και στιβαρή, παιχνιδιάρα και άνετη (ακόμα και με τις 19άρες ζάντες της έκδοσης), ώριμη και κατασταλαγμένη, η 3άρα τα κάνει όλα και συμφέρει. Το τιμόνι της είναι κορυφαίο, το πλαίσιο υποδειγματικό, τα φρένα ικανότατα και η πισωκίνηση προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω σε οδηγικό επίπεδο, αφού, εξ ορισμού, ο πίσω είναι ο σωστός άξονας για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Όλα αυτά θα σας κοστίσουν κάτω από 40.000 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης και 2.750 ευρώ επιπλέον για το αυτόματο κιβώτιο (+200 ευρώ για να το πάρετε με paddles). Τα λεφτά είναι αρκετά, όπως είναι και το προϊόν.

Toyota
test center