Τεχνολογία MultiJet II: Το αύριο του diesel, σήμερα.

Τεχνολογία MultiJet II: Το αύριο του diesel, σήμερα.

Τεχνολογία MultiJet II: Το αύριο του diesel, σήμερα

(20/6/2012)

Στην εξέλιξη και παραγωγή πετρελαιοκινητήρων, η Fiat είναι μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι, το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο diesel κινητήρα άμεσου ψεκασμού σε επιβατικό μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι κινητήρες πετρελαίου Multijet II, χρησιμοποιούν τεχνολογία common rail επόμενης γενιάς, που εξασφαλίζει καλύτερο ψεκασμό του καυσίμου, αυξάνοντας τους ψεκασμούς από 5 σε 8 για κάθε κύκλο καύσης. Σε συνεργασία με τον εντελώς νέο ψεκαστήρα καυσίμου, που ελέγχει την ποσότητα του πετρελαίου που ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης με υψηλότατο βαθμό ακριβείας, η διαδικασία του ψεκασμού του καυσίμου είναι ταχύτερη και πιο «έξυπνη». Το σύστημα είναι πιο αθόρυβο από την προηγούμενη γενιά του, και επιτρέπει 3% οικονομία σε καύσιμο και 20% σε οξείδια του υδρογόνου. Παράλληλα, η τουρμπίνα που εξοπλίζει του κινητήρες diesel είναιμεταβλητής γεωμετρίας, με μικρότερο μέγεθος, αλλά εξίσου αποτελεσματική. Έτσι προκύπτει 20% περισσότερη ροπή, και 3% περισσότερη οικονομία καυσίμου και εκπομπές ρύπων από το συνδυασμό των νέων κινητήρων με κιβώτια πιο αραιής κλιμάκωσης.

peugeot
NISSAN