Το Peugeot 208 συμπεριφέρεται υποδειγματικά ακόμη και κάτω από συνθήκες πίεσης.

Το Peugeot 208 συμπεριφέρεται υποδειγματικά ακόμη και κάτω από συνθήκες πίεσης.

Κινητήρας: Γραμμικός και αποδοτικός

(13/7/2012)

Το τρίπορτο 208 με τον 1,4 VTi των 95 ίππων δεν παρουσιάζει διαφορές σε επιδόσεις και απόδοση, σε σύγκριση με την 5θυρη έκδοση που είχαμε δοκιμάσει με το εν λόγω μοτέρ. Στο δρόμο, το γαλλικό μικρό μοντέλο δείχνει πολύ πρόθυμο στο να ανεβάσει στροφές και είναι πολύ ελαστικό από τις χαμηλές στροφές. Σε αυτό συνεπικουρεί και το πολύ καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο, που δεν έχει όμως την αίσθηση που ταιριάζει στον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1,397
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
95/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
136/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10.5
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
188
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5.6
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
129
Βάρος (κιλά)
1,189
*Εργοστασιακές τιμές

NEO TRAFIC
moto