Το νέο VW Golf θα αποτελέσει αναμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της φετινής έκθεσης του Παρισιού. (κατασκοπευτική φωτογραφία)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο VW Golf θα αποτελέσει αναμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της φετινής έκθεσης του Παρισιού. (κατασκοπευτική φωτογραφία)

Πρώτες πληροφορίες για το νέο VW Golf

(23/8/2012)

H VW ανακοίνωσε τα πρώτα στοιχεία, αναφορικά με την επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στην έκθεση του Παρισιού.

Δεν απομένει παρά ένας μήνας από την έναρξη της έκθεσης του Παρισιού, στην οποία αναμένονται πολλές και ενδιαφέρουσες πρεμιέρες. Ένα από τα αδιαμφισβήτητα highlights είναι και το νέο Golf, για το οποίο η VW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες, επίσημες πληροφορίες. Ξεκινώντας από τα βασικά, το πάτωμα, θα βασίζεται στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του ομίλου, η οποία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σε τουλάχιστον 40 μικρά και μικρομεσαία μοντέλα στο άμεσο μέλλον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Χάρη σε αυτή, το κόστος παραγωγής του αυτοκινήτου υπολογίζεται να πέσει κατά 20%, μειώνοντας ταυτόχρονα το χρόνο παραγωγής κατά 30%. Χρησιμοποιώντας ισχυρότερα κράματα χάλυβα, η κατασκευή του αυτοκινήτου θα απαιτεί τελικά λιγότερο μέταλλο, εξασφαλίζοντας έτσι μείωση του συνολικού βάρους κατά 100 κιλά, σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Αυτό μεταφράζεται σε αντίστοιχη μείωση της κατανάλωσης κατά 23% και των εκπομπών ρύπων κατά 13,9%. Ενδεικτικά, η βασική έκδοση του αυτοκινήτου θα ζυγίζει μόλις 1050 κιλά!

Από άποψης διαστάσεων, το νέο Golf θα είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον κατά 56 χλστ. πλατύτερο κατά 13 και χαμηλότερο κατά 28 χλστ. (4,255x1.799x1.452 χλστ.). Αυξημένο είναι και το μεταξόνιό του, κατά 59 χλστ. γεγονός που μεταφράζεται σε ένα ελαφρά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Αντίστοιχα, ο χώρος αποσκευών ανεβαίνει από τα 350 στα 380 λίτρα.

Περνώντας στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα θα είναι μεγαλύτερη, καθώς θα φιλοξενεί ένα νέο ηλεκτρονικό χειρόφρενο, αφήνοντας έτσι ελεύθερο χώρο ανάμεσα στα καθίσμτα. Όσο για το σύστημα διεύθυνσης θα είναι μεταβλητής υποβοήθησης, με πέντε προγράμματα, Eco, Sport, Normal, Individual και Comfort.

Στο κομμάτι των κινητήρων ακόμα δεν είναι ξεκάθαρα όλα. σίγουρα όμως θα διατίθεται ένα σύνολο 1,4 λίτρων, το οποίο θα διαθέτει απενεργοποίηση κυλίνδρων για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης, ενώ θα αποδίδει συνολικά 140 ίππους. Σε συνδυασμό, δε, με το τελευταίας γενιάς επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θα εξασφαλίζει μέση κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ.

Στα πλαίσια της έκθεσης του Παρισιού, η VW θα παρουσιάσει και την ισχυρότερη έκδοση GTi του αυτοκινήτου, που αναμένεται να χρησιμοποιεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του δίλιτρου τούρμπο κινητήρα της Audi, με ισχύ 225 ίππων.

Mercedes
moto