H πνευματική ανάρτηση της Citroen αποτελεί πατέντα της γαλλικής φίρμας. Στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματική.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H πνευματική ανάρτηση της Citroen αποτελεί πατέντα της γαλλικής φίρμας. Στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματική.

French Tech...

(28/8/2012)

Η μακροχρόνια έρευνα και εν συνεχεία εξέλιξη έχει επιφέρει τρομερά επιτεύγματα και για τις τρεις γαλλικές φίρμες, τους κόπους τους οποίους τώρα γεύεται απλόχερα το ευρύ αγοραστικό τους κοινό!

Citroen - Η τεχνολογία e-HDi Micro Hybrid


Την εν λόγω εξελιγμένη μορφή ανάρτησης τη συναντάμε στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις της 
Citroen C5.

Την εν λόγω εξελιγμένη μορφή ανάρτησης τη συναντάμε στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις της Citroen C5.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η παραπάνω τεχνολογία ενσωματώνεται σε διαφορετικά μοντέλα της φίρμας όπως είναι τα C3, DS3, C4, C4 Picasso και C5. Τι διαθέτει και τι προσφέρει αυτή η τεχνολογία όμως, είναι το ζητούμενο.
Το e-HDi Micro Hybrid, περιλαμβάνει έναν πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας HDi, το τελευταίας γενιάς σύστημα Stop & Start με ανάστροφη γεννήτρια 2ης γενιάς. Το σύστημα αυτό σβήνει τον κινητήρα μόλις ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο και τον επαναφέρει αυτόματα στη λειτουργία όταν ο οδηγός αφήσει το φρένο. Αλλά και πέρα από αυτό το σύστημα, οι εκδόσεις e-HDi περιλαμβάνουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερες σχέσεις.
Τα μοντέλα e-HDi της Citroen μπορούν να παρέχουν μειωμένη κατανάλωση έως και 15% σε σχέση με τις εκδόσεις με κινητήρες HDi. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο 1.400άρης HDi των 68 ίππων των Citroen C3 & DS3, ο οποίος στην έκδοση e-HDi απαιτεί μόλις 3,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόνο 87 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Κορυφαίο παράδειγμα του είδους και ο 1,6 e-HDi του Citroen C5, o οποίος καταναλώνει 4,6 λίτρα καυσίμου με εκπομπές CO2 120 γραμμαρίων – αμφότερα από τα χαμηλότερα σε οικογενειακό μεσαίο μοντέλο.


Citroen HYbrid4: Πρωτοποριακό!


Στην περίπτωση του HΥbrid4, ομολογουμένως η Citroen πρωτοπόρησε, με το προαναφερόμενο να αποτελεί το νέο υβριδικό-πετρελαιοκίνητο σύστημα, που εξέλιξε η μάρκα. Πρόκειται για το πρώτο σύστημα του συγκεκριμένου είδους στην ιστορία, το οποίο θα εφοδιάζει το νέο Citroen DS5 και σταδιακά θα ενσωματωθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας. Το σύστημα αυτό συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την εξαιρετική οικονομία κίνησης και αποτελεί το μέλλον στην οικολογική εξέλιξη των diesel κινητήρων. Το HYbrid4 της Citroen αποτελείται από έναν αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα HDi 2,0 λίτρων και 160 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα Stop & Start 2ης γενιάς και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ισχύος 37 ίππων. Ο οδηγός έχει να επιλέξει μεταξύ 4 διαφορετικών λειτουργιών (Auto, Zero Emission Vehicle, 4 Wheel Drive, Sport) και να απολαύσει, στην περίπτωση του Citroen DS5, 200 ίππους ισχύος, με εκπομπές CO2 μόνο 99 γρ./χλμ.!

Υδροενεργητική ανάρτηση (Ηydractive III+)

Το σήμα κατατεθέν της Citroen! Μια τεχνολογία αναγνωρίσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι, είναι κατοχυρωμένη πατέντα της Citroen εδώ και μερικές δεκαετίες, και συνοδεύει τα μεγαλύτερα και πιο πολυτελή μοντέλα της.


Πως λειτουργεί;


Πρόκειται για μια διάταξη ανάρτησης που χρησιμοποιεί αμορτισέρ για τον περιορισμό της κίνησης του αμαξώματος και ειδικούς κυλινδρικούς αγωγούς που εκτελούν χρέη ελατηρίου και μεταδίδουν φορτία απόσβεσης σε μια σφαίρα γεμισμένη με άζωτο. Είναι προγραμματισμένη με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά σκληρότητας και απόσβεσης, ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες. Οι αισθητήρες του συστήματος (γωνία τιμονιού, επιτάχυνσης, δύναμης πέδησης, γωνιακής ταχύτητας τροχών κ.λ.π.) ελέγχουν σε πραγματικό χρόνο το βαθμό απόσβεσης και την εναλλαγή της συμπεριφοράς από μαλακή σε σκληρή. Διαθέτει επίσης και λειτουργία Sport που επιτρέπει πιο δυναμική οδήγηση. Η ανάρτηση συνδυάζει επίσης τον έλεγχο του ύψους του αμαξώματος. Για παράδειγμα, για καλύτερη αεροδυναμική, το ύψος του αυτοκινήτου μειώνεται αυτόματα στον αυτοκινητόδρομο.

Πνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα, για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση


Το πνευματικό σύστημα ανάρτησης αποτελείται από μια μονάδα ελέγχου, μια μονάδα παροχής αέρα, δύο αισθητήρες ύψους και δύο πνευματικά «μαξιλάρια». Αυτή η ανάρτηση βελτιώνει ακόμα περισσότερο την άνεση, δεδομένου ότι προσφέρει πιο ξεκούραστη οδήγηση, αποσβένοντας καλύτερα τις ανωμαλίες και τις λακκούβες. Διατηρεί το αυτοκίνητο σε ένα σταθερό ύψος ανεξαρτήτως φορτίου, βελτιώνοντας έτσι την άνεση και την οδική συμπεριφορά.

Hyundai
vw