Ο ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 115 ίππους, με την αυτονομία του να φτάνει τα 150 χιλιόμετρα, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 115 ίππους, με την αυτονομία του να φτάνει τα 150 χιλιόμετρα, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh.

VW: Golf Blue e-Motion

(4/9/2012)

Tο VW Golf blue-e-motion, ήδη εξελίσσεται από την γερμανική φίρμα, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα το δούμε στο δρόμο πριν το 2014. Η εταιρεία ανακοινώνει πως το ηλεκτρικό Golf θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 115 ίππους, με την αυτονομία του να φτάνει τα 150 χιλιόμετρα.


Ανάλογα με τη χρήση (ταχύτητα, λειτουργία a/c) η VW αναφέρει ότι η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα.

Ανάλογα με τη χρήση (ταχύτητα, λειτουργία a/c) η VW αναφέρει ότι η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η ηλεκτρική ενέργεια του θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh που συνολικά ζυγίζουν 315 κιλά. Αυτές είναι τοποθετημένες σε διάφορά μέρη του αυτοκινήτου, όπως στο πάτωμα, στο κεντρικό τούνελ, κάτω από τα πίσω καθίσματα αλλά και στο κάτω μέρος του χώρου των αποσκευών, ο οποίος έχει μειωθεί στα 275 λίτρα, από τα 350 της κανονικής έκδοσης. Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει συνεχή ισχύ στους 69 ίππους, η οποία όμως μπορεί να φτάσει τους 115 ίππους, με τη ροπή να εκτοξεύεται στα 270 Nm. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του μοντέλου έχει βελτιωθεί στο 0,295 cd, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χ.α.ω. με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11,8 δλ. Ανάλογα με τη χρήση (ταχύτητα, λειτουργία a/c, κ.λ.π.) η VW αναφέρει ότι η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα. Βέβαια οι υπεύθυνοι εξέλιξης αναφέρουν πως αυτό το νούμερο θα βελτιωθεί αισθητά, μιας και θα εξελιχθούν και οι μπαταρίες που το συνοδεύουν. Το Golf blue-e-motion θα διαθέτει τρεις λειτουργίες: Normal, Comfort+ και Range+. Στη λειτουργία Normal, o ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 87 ίππους και η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 115 χλμ/ώρα. Στη λειτουργία Comfort +, o ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει την πλήρη ισχύ των 115 ίππων με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135 χλμ/ώρα, και τέλος στη λειτουργία Range +, η απόδοση θα πέφτει στους 69 ίππους, με την τελική ταχύτητα στα 105 χλμ/ώρα και το Α/C θα απενεργοποιείται πλήρως.

Toyota
test center