Ο 4κύλινδρος 1.600άρης Twin 
Power Turbo κινητήρας είναι οικονομικός, πολιτισμένος, αλλά όχι πολύ δυνατός χαμηλά.

Ο 4κύλινδρος 1.600άρης Twin Power Turbo κινητήρας είναι οικονομικός, πολιτισμένος, αλλά όχι πολύ δυνατός χαμηλά.

Κινητήρας - Επιδόσεις: Προτέρημα

(26/9/2012)

Η έκδοση της δοκιμής εφοδιάζεται με το νέο turbo diesel κινητήρα 1,6 λίτρου, Twin Power Turbo, με κοινή γραμμή τροφοδοσίας άμεσου καυσίμου (common rail) και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Η απόδοση του 4κύλινδρου συνόλου φτάνει τους 116 ίππους και τα 260 Nm ροπής. Ωστόσο, δεν είναι τόσο η απόδοση που εντυπωσιάζει, όσο η πολιτισμένη λειτουργία και, κυρίως, η χαμηλή κατανάλωση. Με 3,8 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και μόλις 99 γρ/χλμ. εκπομπές ρύπων CO2, αποτελεί την πιο οικονομική BMW. Αυτό επιτυγχάνεται στην έκδοση Efficient Dynamics που είναι πακτωμένη με τεχνολογίες εξοικονόμησης. Μεταξύ αυτών ανήκουν το Start&Stop (που δεν είναι άψογο), η ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, η αυτόματη γρίλια αέρα μπροστά, που κλείνει για καλύτερη αεροδυναμική, τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και κυρίως το ECO PRO mode στο Driving Experience Control. Εκεί μπορεί να ρυθμιστούν παράμετροι (π.χ. απενεργοποίηση του κλιματισμού) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το πακέτο Efficient Dynamics αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό, αλλά και χρηστικό, με τις δυνατότητες παραμετροποίησης που διαθέτει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto