Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ένα επίπεδο πάνω από τον καλό mainstream ανταγωνισμό, όπως και η άνεση σε όλες τις περιστάσεις.

Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ένα επίπεδο πάνω από τον καλό mainstream ανταγωνισμό, όπως και η άνεση σε όλες τις περιστάσεις.

Οδική συμπεριφορά: Αξία Mercedes

(8/10/2012)

Υπήρχε ένας «μύθος» που ήθελε την εμπειρία Mercedes να περνάει από το κιβώτιο. Δηλαδή μια πραγματική Mercedes δεν θα έπρεπε ποτέ να μεταφέρει κραδασμούς στο χέρι του οδηγού μέσω του λεβιέ. Αν έχει κανείς υπόψη του αυτό, και το γενικεύσει στο τι πρέπει να εκλαμβάνεις από τη θέση του οδηγού σε μία Mercedes, τότε η νέα A-Class είναι πολύ κοντά στην ιδανική υλοποίηση που εκπροσωπεί της φίρμα της. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ένα επίπεδο πάνω από τον καλό mainstream ανταγωνισμό, όπως και η άνεση σε όλες τις περιστάσεις. Η ελαφριά ανάρτηση δε «μασάει» πουθενά, χωρίς να γίνεται πλαδαρή ή άτσαλη. Το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδανικό για τον ανοιχτό δρόμο, ασφαλές και συνεργάσιμο στις στροφές.

Το τιμόνι έχει σαφή αίσθηση στην ευθεία και «κόβει» σωστά στη στροφή, όντας και με σχετικά κοντή κρεμαγιέρα (2,7 στροφές). Το turn-in του αυτοκινήτου είναι ενθαρρυντικό, ενώ το πίσω μέρος κλίνει πάντα ομαλά την πορεία του αυτοκινήτου. Ο δυναμισμός του συνόλου εξασφαλίζεται από το πολύ χαμηλότερο (σε σχέση με τον προκάτοχό της) κέντρο βάρους (24 χλστ.) και το χαμήλωμα της θέσης οδήγησης κατά 174 χλστ. Όσον αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συνεισφέρουν στην εξισορρόπηση των δυνάμεων αποσταθεροποίησης μέσα στη στροφή, αναφοράς αξίζει το Extended Traction Control που υφίσταται ως λειτουργία του ESP και ρυθμίζει τη ροπή των τροχών στο εσωτερικό της στροφής. Τέλος, τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση και απλώς καλή απόδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto