Το καυτό MINI εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με απόδοση 218 ίππους και 280 Nm ροπής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το καυτό MINI εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με απόδοση 218 ίππους και 280 Nm ροπής.

MINI JCW GP

(27/9/2012)

Τα 8 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα, στην πίστα του Nurburgring, λένε πολλά για τη δυναμική του νέου -δεύτερης γενιάς- MINI JCW GP, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι.


Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με το... απλό JCW.

Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με το... απλό JCW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το John Cooper Works Grand Prix Edition -ταχύτερο στο Ring, κατά 18 δευτερόλεπτα από τον προκάτοχό του- εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. με απόδοση 218 ίππους και 280 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή σε συνδυασμό με το βάρος (1.235 κιλά) του αμαξώματος, εξασφαλίζει στο πανίσχυρο MINI αξιοζήλευτες επιδόσεις όπως τα 0-100 χλμ./ώρα που έρχονται σε 6,3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 242 χλμ./ώρα.

Οι άνθρωποι της MINI δηλώνουν πως το John Cooper Works GP χρειάζεται μόλις 7,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 165 γραμμάρια CO2/χλμ. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με το... απλό JCW, ενώ οι εξαπίστονες δαγκάνες στα φρένα (διαμέτρου 35 χιλιοστών) δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το υπόλοιπο σύνολο που είναι γεμάτο από λογότυπα «GP» τόσο στο σαλόνι του εντυπωσιακού MINI, με τα καθίσματα Recaro, όσο και περιφερειακά του αμαξώματος. Τα σπορ ελαστικά Kumho Ecsta, περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που τελικά θα λανσαριστεί στα τέλη του τρέχοντος έτους (παρότι οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για το 2013), σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, που δεν θα ξεπερνούν τις 2.000.

Mercedes
moto