Ο κινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης απαλλάσσει το Ibiza από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης απαλλάσσει το Ibiza από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Δοκιμή: Seat Ibiza 1,2 TDI diesel

39.250 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2012)

Με τη συμπλήρωση 4 χρόνων από το λανσάρισμά του στην αγορά, στα μέσα του 2012 υποδεχτήκαμε την ανανεωμένη εκδοχή της 4ης γενιάς του SEAT Ibiza. (Επικαιροποίηση 21/3/2013)

Το δημοφιλές μικρό μοντέλο, στην ανανεωμένη του αυτή εκδοχή, υποβλήθηκε σε μια, μικρής έκτασης, αισθητική αναβάθμιση. Παράλληλα, υπάρχουν κάποιες μικρές αισθητικές και πρακτικές βελτιώσεις στο εσωτερικό, ενώ όσον αφορά στους κινητήρες του, παραμένουν τα περισσότερα μηχανικά σύνολα του προ-ανανέωσης μοντέλου, μεταξύ των οποίων και o δημοφιλής κινητήρας diesel 1,2 TDI.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εμφάνιση με περισσότερο δυναμισμό
Το ανανεωμένο Ibiza ξεχωρίζει από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω κυρίως των αρκετών αισθητικών αλλαγών στο εμπρόσθιο τμήμα του. Έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα, πιο μακρόστενη γρίλια της μάσκας, φωτιστικά με πιο «θυμωμένη» παρουσία, αλλά και έναν καινούργιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή και νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στο υπόλοιπο αμάξωμα οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν στον ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και τα προαιρετικά LED πίσω φωτιστικά (φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED υπάρχουν προαιρετικά και για τα εμπρόσθια).


Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση, μηδενικά τέλη
H diesel έκδοση του Ibiza 1,2 TDI, διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και τις περιορισμένες εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ.) που το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στην απόδοσή του, το 3κύλινδρο 12βάλβιδο diesel μοτέρ των 1,2 λίτρων και των 75 ονομαστικών ίππων, ικανοποιεί με την απόδοσή του-κυρίως- πάνω από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας, με τις επιδόσεις να είναι σχετικά μέτριες για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ωστόσο, κατά τη λειτουργία του, ο κινητήρας εμφανίζει λογικά επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Τέλος, το μακρύ σε κλιμάκωση 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο παρουσιάζει καλή αίσθηση και βοηθά στην επίτευξη χαμηλών καταναλώσεων, τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TSI 105 PS

Εσωτερικό-Χώροι: Λειτουργικό, αρκετά ποιοτικό και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό της ανανεωμένης γενιάς του SEAT Ibiza οι αλλαγές αφορούν σε επιμέρους τμήματα και συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργικότητα αλλά και πρακτικότητα του θαλάμου των επιβατών. Έτσι, ο πίνακας οργάνων φέρει νέες και πιο ευανάγνωστες αναλογικές ενδείξεις για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, ενώ έχει αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση της στεφάνης του τριάκτινου τιμονιού, ώστε να προσφέρει καλύτερο και πιο σίγουρο κράτημα. Επιπλέον αυτών, το φωτιζόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει περισσότερη χωρητικότητα από το προ-ανανέωσης μοντέλο (10,7 λίτρα). 

Στα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού, ξεχωρίζουν οι νέοι χρωματισμοί για τις επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ η ποιότητα κατασκευής παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, με ένα μικρό τμήμα ψιλόφλουδου μαλακού πλαστικού να ντύνει το ταμπλό. Στο κομμάτι των χώρων, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει και πάλι επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ένα μικρό θέμα με τον αέρα για τα κεφάλια τους, ειδικά εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο όρο σε ύψος. Το πορτ-μπαγκάζ βέβαια από την πλευρά του, παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία (292 λίτρα) και διαθέτει μεγάλο και πρακτικό άνοιγμα.

Στο δρόμο: Σταθερό και με καλή άνεση
Στην ανανεωμένη γενιά του Ibiza, η SEAT δεν έχει προβεί σε αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, τα φρένα ή το τιμόνι σε σχέση με το προ-ανανέωσης Ibiza. Έτσι, το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου παραμένει η καλή άνεση που προέρχεται κυρίως από την κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση. Παράλληλα αυτού, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει την απαιτούμενη σιγουριά και σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και προβλέψιμες και απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις στις στροφές, βοηθούμενο και από το πολύ καλό ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. 

Βέβαια, από το αμάξωμα δεν λείπουν κάποιες κλίσεις, όμως αυτές δεν είναι μεγάλες και κυρίως, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Ο επιλογέας του κιβωτίου, τέλος, έχει θετικό κούμπωμα, ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση και είναι αρκετά αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 40,8 μέτρα).


SEAT Ibiza: 5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 82%
Προστασία παιδιών: 77%
Προστασία πεζών: 59%
Συστήματα ασφαλείας: 71%

Συμπέρασμα
Με σπορτίφ εμφάνιση και χαρακτήρα το Ibiza αποτελεί μια value for money πρόταση στη μικρή κατηγορία. Απλά ο κινητήρας diesel αναδύει ένα λιγότερο πολιτισμένο χαρακτήρα, λόγω της τραχύτητας λειτουργίας του. Επίσης το φινίρισμα των υλικών αλλά και οι χώροι επιβατών δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TSI 105 PS

Τιμές και Εξοπλισμός του Seat Ibiza

200 διαθέσιμα στοιχεία για Seat Ibiza
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Περισσότερα θέματα για το Seat Ibiza


Mercedes
test center