Tο Tiguan διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, «καταπίνοντας» άνετα πολλά χιλιόμετρα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο Tiguan διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, «καταπίνοντας» άνετα πολλά χιλιόμετρα.

Δοκιμή: VW Tiguan 2,0 TDI

27.130 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2012)

Το VW Tiguan με το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 140 ίππων είναι το ιδανικό αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως χρήσης, αλλά και οδοστρώματος που θα κινηθεί…

Μπορεί ο μεγάλος σε κυβισμό πετρελαιοκινητήρας στις μέρες μας να είναι ένα φόβητρο (οικονομικό και μόνο), παρΆ όλα αυτά, όποιος τον δοκιμάσει, δεν μπορεί να αγνοήσει τη πληθωρικότητα του που του επιτρέπει να κινείται με άνεση παντού και πάντα, αδιαφορώντας για το φορτίο που πρέπει να κινήσει.
Ιδανικό και οικονομικό
Ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει 140 ίππους, νούμερο που προσφέρει παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 2.080 κιλών. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 193 χλμ/ώρα! Αν μη τι άλλο, δυνατές επιδόσεις που μπορούν και συνδυάζονται με μέση κατανάλωση (σύμφωνα με τους κατασκευαστές) μόλις 5,3 λτ/100χλμ. Νούμερο που μπορεί να επιτευχθεί, μιας κι εμείς στο trip computer είδαμε 5,5 λτ/100 χλμ κινούμενοι στην εθνική οδό με αξιοπρεπή ταχύτητα και έχοντας στο χώρο αποσκευών καταδυτικό εξοπλισμό που προσέθετε επιπλέον 150 κιλά στο συνολικό βάρος. 
Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 64 λίτρων, απλά δεν θα είστε και ο καλύτερος φίλος του βενζινά! Επιπλέον, το πετρελαιοκίνητο Tiguan ενσωματώνει την τεχνολογία BlueMotion με τo σύστημα Start/Stop να ξεχωρίζει για την ομαλή λειτουργία του. 
Στιβαρό και ουδέτερο ανεξαρτήτως διαδρομής
Στον ανοιχτό δρόμο, το Tiguan κινείται στα γνωστά πρότυπα του ομίλου, δηλαδή με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης «καταπίνοντας» άνετα πολλά χιλιόμετρα και δείχνοντας εξαιρετικά σταθερό, αποτέλεσμα της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει οι μηχανικοί σε πλαίσιο και ανάρτηση. Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές και δεν τρομάζουν. 
Το Tiguan αποπνέει στιβαρότητα και ασφάλεια, χαρακτηριστικά που εκτιμούνται άμεσα από οδηγό και επιβάτες. Η απόσταση από το έδαφος των 200 χιλιοστών αποδεικνύεται αρκετή για κίνηση εκτός δρόμου ακόμα και με πλήρες φορτίο επιβατών και αποσκευών. Η απουσία της τετρακίνησης (αν δεν έχετε προβεί στην αγορά της 4κίνητης έκδοσης) θα γίνει αισθητή σε υπερβολικά κακοτράχαλα κομμάτια, μιας και η ροπή των 320 Nm θα «ξεμπλέξει» ουκ ολίγες φορές τον οδηγό που απλά… το παράκανε. 
Η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης είναι καλή, προσφέροντας επαρκή πληροφόρηση αφού είναι παράλληλα και ελαφρύ σε αίσθηση, στοιχείο επιθυμητό για την εκτός δρόμου οδήγηση. 
Από 26.100 ευρώ 
Η παραπάνω τιμή διαμορφώνεται έπειτα από το όφελος απόσυρσης, που είναι 2.800 ευρώ. Μια τιμή που, αν κάποιος κάνει το στοιχειώδη ισολογισμό, διαπιστώνει ότι είναι εξαιρετικά καλή για αυτά που προσφέρει. Στιβαρότητα, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά είναι μόνο μερικά από τα προτερήματα του VW Tiguan TDI. Σαφώς όμως, τροχοπέδη για κάποιον θα αποτελέσει ο υψηλού κυβισμού κινητήρας με τα όποια πάγια έξοδα συνεπάγεται, ένας κινητήρας 1.968 κ.εκ. Βέβαια αν το πάρετε απόφαση και το επιλέξετε, η πλούσια ροπή, η ραφιναρισμένη λειτουργία του, η μεγάλη αυτονομία του και ικανοποιητικές επιδόσεις του, θα σας αποζημιώσουν και με το παραπάνω. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center