Ο 1.000άρης Ecoboost είναι παλιός γνώριμος από το Focus, αλλά τα προσφερόμενα νούμερα ισχύος και ροπής κινούν ικανοποιητικά το νέο Β-ΜΑΧ.

Ο 1.000άρης Ecoboost είναι παλιός γνώριμος από το Focus, αλλά τα προσφερόμενα νούμερα ισχύος και ροπής κινούν ικανοποιητικά το νέο Β-ΜΑΧ.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Δεν απογοητεύει ο 1.000άρης των 100 ίππων

23.606 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2012)

Το Β-ΜΑΧ κινείται από τον γνώριμο πλέον 1.000άρη Ecoboost ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής. Το τράβηγμα είναι μεστό και ειδικά από τις 2.500 σ.α.λ. που «ξυπνάει» η τουρμπίνα, θα ικανοποιηθείτε από την επιτάχυνση που σας προσφέρεται. ΓιΆ αυτό το λόγο άλλωστε τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 13,2 δτ. Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το 5τάχυτο κιβώτιο είναι γνώριμη, αν έχει οδηγήσει κάποιο από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, με μακριά κλιμάκωση ελεώ πέντε σχέσεων, νούμερο που στερεί το ραφιναρισμένο χαρακτήρα στον εν λόγω κινητήρα (ο ίδιος που εξοπλίζει και το Focus), έχοντας ως αποτέλεσμα την λιγότερο ήσυχη λειτουργία του σε συνθήκες ταξιδιού.

Το σύστημα πέδησης του πολυμορφικού της Ford, πέρα από καλή αίσθηση και απόκριση που προσφέρει, αποδεικνύεται και δυνατό. Ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού το πολυχρηστικό Ford δεν θα αποσταθεροποιηθεί από την πορεία του προσφέροντας αίσθημα ασφάλειας σε οδηγό και επιβαίνοντες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center