Ο μικρότερος διαθέσιμος TSI των 1,2 ίππων έρχεται στη νέα του έκδοση, με 16 συνολικά βαλβίδες, αλλά και με αρκετά καλές επιδόσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο μικρότερος διαθέσιμος TSI των 1,2 ίππων έρχεται στη νέα του έκδοση, με 16 συνολικά βαλβίδες, αλλά και με αρκετά καλές επιδόσεις.

Κινητήρας: Βελτιωμένο αρχικό μοτέρ, με καλές επιδόσεις

46.905 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2012)

Ο 1,2 TSI των 85 ίππων του νέου Golf αποτελεί μέλος της νέας γενιάς TSI βενζινοκινητήρων της VW, οι οποίοι με κωδικό «EA211» αντικαθιστούν τους «ΕΑ111» TSI που είχαμε στο προηγούμενο Golf. Βασική του διαφορά σε σχέση με πριν, είναι ότι, ο εν λόγω κινητήρας έχει πλέον 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο (16 συνολικά), από 2 του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης, ενώ υπάρχουν και πολλές άλλες αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, αποδεικνύοντας ότι, κάθε άλλο παρά «βασικό» είναι. Στις υψηλές στροφές μόνο και σε πολύ μεγάλες ταχύτητες φαίνεται η έλλειψη δύναμής του, χωρίς και πάλι να προβληματίζει. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 85 PS αποδεικνύεται γρηγορότερο στις ρεπρίζ, κερδίζοντας έως και σχεδόν 2 δλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αντίθετα, η επιτάχυνση από στάση είναι ελαφρώς πιο αργή, με το τελικό νούμερο χρονομέτρησης (12,3 δλ.) να είναι πάντως αρκετά καλό για τα "άλογα" του κινητήρα. Το μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του έρχεται και πάλι με πολύ καλή αίσθηση κατά τις αλλαγές, αλλά και με σχετικά μακριά κλιμάκωση. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW περιορίζεται στα 4,9 λτ./100 χλμ. (-0,6 λτ./100 χλμ.).


Πολύ καλή αίσθηση και μακριά κλιμάκωση για το κιβώτιο 5 σχέσεων του νέου Golf 1,2 TSI 85 PS.

Πολύ καλή αίσθηση και μακριά κλιμάκωση για το κιβώτιο 5 σχέσεων του νέου Golf 1,2 TSI 85 PS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto